426475 - ZBER, ODVOZ A LIKVIDÁCIA ODPADU V OBCI VAŽEC
Detaily
ID zákazky
426475
Názov
ZBER, ODVOZ A LIKVIDÁCIA ODPADU V OBCI VAŽEC
Referenčné číslo
VO/05/2020/VB
ID obstarávateľa
3678
Hlavný kód CPV
90500000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
194 710,01
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 6. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:43
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obecný podnik Važec
IČO
36137693
Mesto
Važec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Adriana Ilavská
Kontaktný email
 a.ilavskaobecvazec.sk
Kontaktný telefón
 +421 445294121
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky bude nakladanie s odpadmi v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v obci Važec . Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky
Informácie o otváraní ponúk
Verejné otváranie ponúk vykoná komisia verejného obstarávateľa v sídle verejného obstarávateľa. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch,časť V., bod 23.3
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponuke uchádzačov, bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. Proces zadávania tejto zákazky, ktorý osobitne neupravujú tieto súťažné podklady sa riadi príslušnými ustanoveniami ZVO a súvisiacimi predpismi. Verejný obstarávateľ, podľa § 41 ods.1 písm. a) ZVO, vyžaduje, aby uchádzači v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZVO vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Ak navrhovaný subdodávateľ nebude spĺňať podmienky účasti podľa § 41 ods.1 písm. b) ZVO, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o jeho nahradenie. Uchádzač doručí návrh nového subdodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti podľa prvej vety. Vzhľadom na elektronickú komunikácia sa deň odoslania považuje za deň doručenia žiadosti. Podmienky účasti sú určené v nasledujúcej časti súťažných podkladov KAPITOLE A.2 PODMIENKY ÚČASTI a / alebo vo výzve na predkladanie ponúk. Zapísanie konečných užívateľov výhod v Registri partnerov verejného sektora overuje verejný obstarávateľ v informačnom systéme verejnej správy Register partnerov verejného sektora, ktorý spravuje a prevádzkuje Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky. Údaje zapísané v registri nie je potrebné pred orgánmi verejnej moci preukazovať. V súvislosti so zadávaním tejto zákazky bude verejný obstarávateľ spracúvať osobné údaje fyzických osôb uvedených v ponuke každého uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač pre tento účel zabezpečí súhlas dotknutých osôb v dokumente, kde sa nachádzajú osobné údaje dotknutej osoby. Predložením ponuky uchádzač súhlasí so spracovaním osobných údajov fyzických osôb uvedených v ponuke na účely zabezpečenia riadneho postupu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, v prípade, ak sa zmenia okolnosti za ktorých sa táto súťaž vyhlasovala. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk len vtedy, ak bude disponovať dostatočným množstvom finančných prostriedkov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 194 710,01 EUR Služby na zber odpadu
Položky detailne
[1]
  194 710,01 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úspešný uchádzač/poskytovateľ bude verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi poskytovať predmet plnenia v kat. území obce Važec.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
194 710,01
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
426475
Názov položky
--
Kód CPV
90511000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na zber odpadu
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 112 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VO/05/2020/VB
2020 166 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO/05/2020/VB
Oznámenia detailne
[VO/05/2020/VB] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO/05/2020/VB
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 5. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
426475
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
112
[VO/05/2020/VB] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO/05/2020/VB
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 8. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
426475
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
166