1.Rozhodnutie subjektu zúčastniť sa na predmetnom zadávaní musí byť slobodné a vážne.
2.Samotného zadávania sa budú môcť zúčastniť len hospodárske subjekty, ktoré spĺňajú podmienky účasti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a to : je oprávnený realizovať predmet zákazky a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
3.Záujemcovia o zadávanie zákazky sú povinní sa prihlásiť na e-mailovú adresu : klientnitra@gmail.com najneskôr do 7 kalendárnych dní od dátumu zverejnenia daného oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania, teda posledný deň, kedy sa môže záujemca prihlásiť je dátum zverejnenia oznámenia + 7. Do e-mailu záujemca uvedie okrem názvu predmetu zákazky aj názov spoločnosti a IČO.
4.Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o.
5.Predbežné oznámenie je len všeobecnou informáciou o zámere obstarávať. Daným predbežným oznámením, chce verejný obstarávateľ overiť záujem relevantných hospodárskych subjektov o účasť v tomto zadávaní, nakoľko v predchádzajúcich uskutočnených zadávaniach sa mu nepodarilo získať adekvátnu ponuku, čím nebol naplnený zmysel hospodárskej súťaže.
6.Samotný proces zadávania zákazky sa začne až e-mailovým odoslaním Výzvy na predloženie ponuky všetkým subjektom, ktorí prejavia záujem zúčastniť sa daného procesu a je uvedený v bode II.3 tohto oznámenia.
7.Predmet zákazky bude financovaný z Integrovaného regionálneho operačného programu, kód výzvy: IROP-PO2-SC222-2016-13, ITMS kód projektu : 302021K119 a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Preddavky sa poskytovať nebudú.