426582 - Rekonštrukcia plynovej kotolne Spojenej školy v Banskej Bystrici
Detaily
ID zákazky
426582
Názov
Rekonštrukcia plynovej kotolne Spojenej školy v Banskej Bystrici
Referenčné číslo
ID 1412
ID obstarávateľa
9307
Hlavný kód CPV
45300000-0
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
250 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 6. 2020 09:30
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:44
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Spojená škola Banská Bystrica
IČO
37956108
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Jana Vašičková
Kontaktný email
 jana.vasickovabbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325647
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia kotolne pre potreby výroby tepla pre vykurovanie a príprava TÚV v areáli SOŠ elektrotechnickej na Zvolenskej ceste v Banskej Bystrici. Kotle sú vzhľadom na početné servisy, opravy a zásahy neopraviteľné. Stavba je umiestnená v existujúcom objekte bez zmeny účelu využitia priestorov. V pôvodnej kotolni sa vymenia kotle a časť technológie, v strojovni sa vymení časť technológie tak, aby bola zabezpečená plynulá a spoľahlivá výroba tepla pre objekt po zrekonštruovaní kotolne. Stavbou nebudú ovplyvnené žiadne verejné priestory, ani priestory susediacich pozemkov. Väčšina prác bude prebiehať v kotolni a strojovni. Mimo kotolne bude riešený len odvod spalín (vyvedenie navrhovaného komína nad strechu objektu), výmena čerpadiel a ventilov v kontrolnom priestore regulačných uzlov teplovodného kanála pre pavilón B a jedáleň, presun materiálov a pracovníkov pre navrhované práce. V objekte je osádzaná nová technológia kotolne. Kotolňa je plynofikovaná. Vzhľadom na výmenu kotlov bez zmeny výkonu spotrebičov, nebola ohlasovaná zmena bilancií na odbernom mieste. Nemení sa ani výkon, ani spotreba objektu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. a v prílohe č. 2 a č. 3 týchto súťažných podkladov (projektová dokumentácia a výkaz výmer)
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štat. orgánu uchádzača (právnická osoba) sa pred otv. ponúk preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Osoba oprávnená zúč. sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastup. a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Na otv. ponúk budú zverejnené info v zmysle ZVO.
Doplňujúce informácie
1. Predpokladom splnenia podmienok účasti je predloženie všetkých dokladov a dokumentov tak, ako je uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto SP. Všetky doklady preukázanie splnenia podmienok účasti predkladá uchádzač ako originály alebo úradne overené kópie. 2. Členovia komisie budú vyhodnocovať splnenie podmienok účasti aplikovaním postupov uvedených v §40 ZVO a §152 ods. 4 ZVO. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s §112 ods. 6 druhá veta ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. 4. V zmysle §114 ods. 1 hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti: -Jednotným európskym dokumentom náležitosti týkajúce sa jednotného európskeho dokumentu upravujú ust. §39 ZVO, vyhlášky Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Alebo -Čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti urečené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodkladne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa §39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. (príloha č.4 SP) 5. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. Časti jednotného európskeho dokumentu. 6. Uchádzač, subdodávateľ/osoba, ktorej zdroje či kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie so zameraním na jednotlivé subjekty verejného obstarávania a s praktickým návodom na jeho vypĺňanie. Viac informácií ako aj samotný formulár vo formáte .rtf je možné nájsť na webovom sídla Úradu pre verejné obstarávanie na adrese https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky-dokument-604.html 7. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v SP.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 250 000,00 EUR Inštalovanie kotlov
Položky detailne
[1]
  250 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
budova SOŠ Elektrotechnickej na Zvolenskej ulici č.18, 974 01 Banská Bystrica.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
250 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
426582
Názov položky
--
Kód CPV
45331110-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Inštalovanie kotlov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 117 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) ID 1412
2020 191 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk ID 1412
Oznámenia detailne
[ID 1412] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 1412
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 6. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
426582
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
117
[ID 1412] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 1412
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 9. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
426582
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
191