426862 - ERP systém pre malé a stredné podniky
Detaily
ID zákazky
426862
Názov
ERP systém pre malé a stredné podniky
Referenčné číslo
AG_06_2020
ID obstarávateľa
20417
Hlavný kód CPV
72260000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
232 666,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 7. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:48
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
AFINES GROUP j.s.a.
IČO
51675315
Mesto
Rovinka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Marek Havaš
Kontaktný email
 klienttenders.sk
Kontaktný telefón
 +421 221025897
Rozširujúce info
Popis zákazky
Zámerom obstarávateľa je vybudovať unikátne jadro ERP (celopodnikové plánovanie zdrojov) systému a vývojového prostredia určeného pre malé a stredné podniky. Cieľom je vytvoriť riešenie, ktoré sa bude vedieť dynamicky prispôsobovať potrebám podnikateľov, avšak bude cenovo dostupné v kategórii malých a stredných podnikov. Predmetom obstarávania je dodávka samotného jadra informačného systému spolu s vývojovým systémom umožňujúcim neustále zapracovanie požiadaviek a realizovanie technického upgrade systému. Obstarávateľ bude prevádzkovať systémy v cloude samostatne. Obstarávateľ bude po obstaraní jadra ERP ďalej rozvíjať systém podľa požiadaviek koncových užívateľov prostredníctvom interných alebo externých softvérových vývojárov. Dodávané riešenie nesmie byť obmedzené licenciami tretích strán a musí umožňovať používanie uzavretého kódu pre obstarávateľa a jeho zákazníkov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie elektronických ponúk v systéme EVO je verejné v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Komunikacia medzi osobou podľa § 8 a zaujemcami/uchadzacmi sa uskutocnuje v slovenskom jazyku pisomne v sulade so zakonom o verejnom obstaravani. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. Osoba podľa § 8 pri zadavani zakazky stanovuje elektronicku komunikaciu, ktora sa realizuje prostrednictvom systemu elektronickeho verejneho obstaravania (system EVO) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 2. Osoba podľa § 8 nesmie uzavriet zmluvu s uchadzacom alebo uchadzacmi, ktori maju povinnost zapisovat sa do registra partnerov verejneho sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejneho sektora alebo ktorych subdodavatelia alebo subdodavatelia podla osobitneho predpisu, ktori maju povinnost zapisovat sa do registra partnerov verejneho sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejneho sektora. 3. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci osobe podľa § 8, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania. 4. Uchadzaci predlozia skeny originalov alebo uradne osvedcenych kopii pozadovanych dokladov. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Ak je doklad alebo dokument vyhotoveny v cudzom jazyku, predklada sa spolu s jeho uradnym prekladom do statneho jazyka, to neplati pre ponuky, navrhy, doklady a dokumenty vyhotovene v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad do statneho jazyka. 5. Osoba podla § 8 si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky. 6. Pri uzatvorení zmluvy na základe výsledku tohto verejného obstarávania, platí odkladacia podmienka: Zmluva nadobúda účinnosť v deň nasledujúci po dni kumulatívneho splnenia nasledovných dvoch odkladacích podmienok; a)uzavretie platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi Poskytovateľom a Objednávateľom, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy, a zároveň b)vykonanie administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania k Zákazke zo strany Poskytovateľa, pričom jej výsledky umožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov v celom rozsahu Zákazky. 7. Toto verejne obstaravanie je obstaravanie inovacií.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 136 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) AG_06_2020
2021 150 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží AG_06_2020
Oznámenia detailne
[AG_06_2020] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
AG_06_2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 6. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
426862
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
136
[AG_06_2020] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
AG_06_2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 6. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
426862
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
150