426984 - Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne (MODA)
Detaily
ID zákazky
426984
Názov
Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne (MODA)
Referenčné číslo
59175/2020-BA
ID obstarávateľa
2348
Hlavný kód CPV
72000000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
21 183 453,34
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 10. 2021 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:06
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Sociálna poisťovňa, ústredie
IČO
30807484
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter IVAN
Kontaktný email
 peter.ivansocpoist.sk
Kontaktný telefón
 +421 906171034
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je (i) vytvorenie diela - nového informačného systému s názvom Jednotný systém dávok (ďalej len "IS JSD") v rámci dodania tovarov a poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne a (ii) poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela IS JSD. Cieľom projektu Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne (ďalej len "MODA") je transformácia existujúceho spôsobu výkonu agend sociálneho poistenia s použitím overených najnovších IT nástrojov. Výsledkom bude implementácia a nasadenie: - optimalizovaného procesu konania o dlhodobých dávkach, - konsolidovaného procesu konania o krátkodobých dávkach, do ktorého budú transformované konania o nemocenskom poistení, úrazovom poistení, poistení v nezamestnanosti a garančnom poistení, - prierezových procesov súvisiacich s výkonom sociálneho poistenia (lekárska posudková činnosť, vybavovanie odvolaní, vybavovanie sťažnosti, výplata dávky, ...). IS JSD, ktorý bude výstupom projektu MODA a vytvorenie ktorého je predmetom zákazky zabezpečí podporu výkonu transformovaných procesov tak, aby bolo možné dosiahnuť: - vyššiu úroveň automatizácie procesov výkonu sociálneho poistenia, - skrátenie konania o sociálnych dávkach, - zvýšenie flexibility pri zavádzaní legislatívnych zmien, - dlhodobo udržateľnú prevádzku informačných systémov Sociálnej poisťovne. Naplnenie vyššie uvedených cieľov projektu MODA umožní verejnému obstarávateľovi prostredníctvom ďalších projektov adresovať ciele súvisiace so: - zvýšením kvality, štandardu a dostupnosti koncových služieb sociálneho poistenia pre občanov, - zvýšením kvality, štandardu a dostupnosti koncových služieb pre podnikateľov. Projekt MODA je súčasťou reformného zámeru Efektívne služby Sociálnej poisťovne v oblasti sociálneho poistenia a prispieva k naplneniu cieľa reformného zámeru Zvýšená produktivita práce a kvalita pri výkone procesov SP a zavedenie princípu 1x a dosť realizáciou konceptu digitálnej transformácie existujúcich procesov, tzn. zmenou súčasného, prevažne hierarchicky organizovaného poskytovania služieb na model agilných procesov, ktorý umožní: - odstránenie duplicitných činností, - plnú elektronizáciu procesov, - zavedenie plnej automatizácie tých činností, kde je to efektívne, - zrušenie činností, ktoré sú nahraditeľné dátovou alebo procesnou/servisnou integráciou a orchestráciou, - monitoring, meranie a kontinuálne zlepšovanie procesov. Po vytvorení IS JSD je predmetom zákazky poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS JSD. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 zákona. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia na základe splnomocnenia.
Doplňujúce informácie
1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 druhá veta zákona, teda vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO. 4. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tomto oznámení. 6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku, ktorým je slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka, ktorým je slovenský jazyk. 7. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona. Podrobné informácie o vysvetlení sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Zábezpeka ponuky v zmysle zákona sa vyžaduje vo výške 300 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Pre vyplnenie a opätovné použitie jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. 11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 21 183 453,34 EUR Súbor služieb na vývoj softvéru
Položky detailne
[1]
  21 183 453,34 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
21 183 453,34
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
426984
Názov položky
--
Kód CPV
72212422-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
86
Názov kritéria
--
CPV kód
Súbor služieb na vývoj softvéru
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 178 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 01
2023 69 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 01
Oznámenia detailne
[01] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 8. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
426984
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
178
[01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 4. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
426984
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
69