427438 - Rekonštrukcia a reštaurátorské práce na Katedrále sv. Martina
Detaily
ID zákazky
427438
Názov
Rekonštrukcia a reštaurátorské práce na Katedrále sv. Martina
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
19989
Hlavný kód CPV
45454100-5
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
555 152,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 8. 2020 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:54
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Rímskokatolícka cirkev, Bratislavská arcidiecéza
IČO
42131685
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Jana Mikulová
Kontaktný email
 mikulovatorvo.sk
Kontaktný telefón
 +421 948569434
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a reštaurátorské práce na Katedrále sv. Martina.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko bude realizovaná elektronická aukcia podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní
Doplňujúce informácie
1. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o VO v platnom znení (ďalej len zákon o VO).VO vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania obstarávateľskej organizácie Ing. Richard Tomík, Trojičné námestie 8,821 06 Bratislava- EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s obstarávateľskou organizáciou priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikač. rozhranie. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a uchádzačmi/záujemcom bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 okrem § 50 zákona o verejnom obstarávaní, posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačného úradu a úradu a uverejňovania informácií a dokumentov v profile. Verejné obstarávanie sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0 dostupného na webovej adrese https://www.evoservis.sk/torvo/ resp. v profile verejného obstarávateľa na stránke UVO http//www.uvo.gov.sk/profily. Výzva, odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EVOSERVIS. SP budú poskytované v elektronickej forme v systéme EVOservisu. Neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca zaregistrovaním sa v systéme EVOservisu, ktoré je bezplatné, na stránke: https://www.evoservis.sk/torvo/. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. Každá komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom. 2. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou formou v systéme EVOservisu. Informácie sú uvedené v SP. 3. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. 4.Lehota realizácie v pracovných dňoch je jedným z kritérií a konečná lehota realizácie bude určená z ponuky úspešného uchádzača. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 15 000,00 EUR.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 162 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Katedrala sv. Martina
2020 233 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk Katedrala sv. Martina zrušenie
Oznámenia detailne
[Katedrala sv. Martina] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Katedrala sv. Martina
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 7. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
427438
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
162
[Katedrala sv. Martina zrušenie] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Katedrala sv. Martina zrušenie
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 11. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
427438
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
233