427481 - Komplexný informačný systém pre evidenciu, správu a údržbu majetku
Detaily
ID zákazky
427481
Názov
Komplexný informačný systém pre evidenciu, správu a údržbu majetku
Referenčné číslo
07694/2020/ODDVO
ID obstarávateľa
3406
Hlavný kód CPV
48000000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
891 682,75
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 1. 2021 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:14
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO
37828100
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľuboš Hláčik
Kontaktný email
 lubos.hlacikbbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325644
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je dodanie komplexného informačného systému (vrátane služieb) na pasportizáciu nehnuteľného majetku Banskobystrického samosprávneho kraja, jeho jednotnú evidenciu, správu, údržbu, vrátane energetického modulu. Ide o komplexný, vzájomne plne prepojený informačný systém, umožňujúci spĺňať funkcie riadenia a kontroly primárnych činností Verejného obstarávateľa a musí zabezpečiť prehľad o majetku úradu a majetku daného do správy či prenájmu úradom BBSK a umožniť získať rýchle, presné a použiteľné informácie potrebné pre všetky typy činností vykonávaných na majetku BBSK. (Informácie pre spracovanie účtovníctva, pre manažérske a kontrolné rozhodovanie a efektívnu správu a údržbu majetku). Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť B Súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 ZVO neverejné, z dôvodu následného použitia elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač. 2. Uchádzač môže nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom. V takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti JED. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č.3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 prvá veta ZVO (reverzná súťaž), vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Verejný obstarávateľ s cieľom spracovať opis predmetu zákazky jasne, zrozumiteľne a úplne a súčasne zohľadňujúc princíp hospodárnosti a efektívnosti zrealizoval predbežné trhové konzultácie (ďalej aj "PTK"). Zápisnice z PTK je zverejnený na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/7685/summary. 9. Vysvetlenie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: - zmluva bude uzatvorená s víťazným uchádzačom na dobu 60 mesiacov od dátumu účinnosti zmluvy s možnosťou jej predĺženia formou opcie o 1+1+1 rok. Harmonogram odovzdania plnenia je súčasťou Súťažných podkladov. 10. Vysvetlenie k bodom II.1.5 a II. 2.6 Celková odhadovaná hodnota/ Odhadovaná hodnota: - predpokladaná hodnota zákazky 891 682,75 EUR bez DPH je určená na obdobie trvania zmluvného vzťahu (60 mesiacov) + 3 opčných rokov (v prípade, že sa uplatnia).
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 891 682,75 EUR Databázové služby
Položky detailne
[1]
  891 682,75 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Sídlo verejného obstarávateľa.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
891 682,75
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
427481
Názov položky
--
Kód CPV
72320000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
96
Názov kritéria
--
CPV kód
Databázové služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 258 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 07694/2020/ODDVO
2021 180 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 07694/2020/ODDVO
Oznámenia detailne
[07694/2020/ODDVO] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
07694/2020/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 12. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
427481
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
258
[07694/2020/ODDVO] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
07694/2020/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 8. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
427481
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
180