427501 - Daňové a účtovné poradenstvo a priebežný audit účtovníctva
Detaily
ID zákazky
427501
Názov
Daňové a účtovné poradenstvo a priebežný audit účtovníctva
Referenčné číslo
427501
ID obstarávateľa
9542
Hlavný kód CPV
79200000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
304 280,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 9. 2020 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:55
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
IČO
35946024
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Bibiána LOVIČOVÁ
Kontaktný email
 lovicova.bibianajavys.sk
Kontaktný telefón
 +421 335315364
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb daňového a účtovného poradenstva a uskutočnenie priebežného auditu účtovníctva v rozsahu: 1. Poskytovanie služieb spojených s preverovaním účtov a vykonanie komplexného auditu účtovných dokladov za zdaňovacie obdobie 3. a 4. štvrťrok 2020, 2021, 2022 a za 1. a 2. štvrťrok 2023. 2. Mesačné účtovné poradenstvo a odborná pomoc pri riešení účtovných problémov, posudzovanie účtovných prípadov v súvislosti s novým jadrovým zdrojom a poskytovanie konzultácií pri projektoch BIDSF z hľadiska účtovníctva a daní. 3. Spracovanie analýz, návrhov, metodických usmernení a ostatné ekonomické konzultácie na základe požiadavky zadanej objednávateľom. 4. Mesačné daňové poradenstvo a odborná pomoc pri spracúvaní dopytov na otázky týkajúce sa uplatňovania daňovej legislatívy v podmienkach spoločnosti za oblasť priamych, nepriamych a miestnych daní. Posudzovanie zmlúv o zamedzení dvojitého zdanenia t.j. zabezpečenie dane a zrážková daň ako aj posudzovanie transakcií vo vzťahu k tretím krajinám DPH, clo. 5. Štvrťročné informovanie o legislatívnych zmenách týkajúcich sa účtovníctva a daní. 6. Daňové poradenstvo pri optimalizácii daňovej povinnosti spoločnosti JAVYS, a.s., vyplývajúcej z dane z príjmov právnických osôb podľa Zákona č. 595/2003 Z. z., kontrola daňového priznania za príslušný účtovný rok, ktorej výstupom bude zápis o konzultovaných okruhoch problémov za dané obdobie so schválením daňového priznania za rok 2020, 2021 a 2022. Ďalšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk sa uskutoční online, prostredníctvom aplikácie ZOOM. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427501. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej Súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 6 000,- EUR. g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva bude uzavretá na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia účinnosti, najskôr však od 1.9.2020 do 31.8.2023. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako reverzný postup v súlade s § 66 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní. VI.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 204 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 57/2020
2020 169 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 39/2020
Oznámenia detailne
[57/2020] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
57/2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 9. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
427501
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
204
[39/2020] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
39/2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 8. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
427501
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
169