427517 - Xerografický papier z FEÚ pre vybrané organizácie rezortu MPSVR SR
Detaily
ID zákazky
427517
Názov
Xerografický papier z FEÚ pre vybrané organizácie rezortu MPSVR SR
Referenčné číslo
VOB/185/2020-M_ODCVO
ID obstarávateľa
1630
Hlavný kód CPV
30197644-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
369 585,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 9. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:56
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO
00681156
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Milan Ducho
Kontaktný email
 milan.duchoemployment.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220462419
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie xerografického papiera formátu A4 a A3 financovaného z fondov EÚ (FEÚ). Špecifikácia, bližšie informácie a predpokladané množstvá sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk (OP) je v zmysle realizácie elektronickej aukcie neverejné. Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisii, po vložení e-kľúčov členov komisie.
Doplňujúce informácie
1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS (ďalej len systém). Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme . Registrovaný uchádzač v systéme sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópii. Ak úspešný uchádzač predložil v ponuke dokumenty, ktoré nie sú podpísané zaručeným elektronickým podpisom, (alebo ekvivalentom) pred podpisom rámcovej dohody predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. 3.VO požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 18 000,- Eur. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Uchádzač, s ktorým bude podpísaná rámcová dohoda a jeho subdodávatelia, ktorí sú povinní byť zapísaní v Registri partnerov verejného sektora (RPVS), musia byť pred podpisom predmetnej rámcovej dohody zapísaní v RPVS. 5.K pododdielu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača, ktorá presahuje predpokladanú hodnotu zákazky. 7.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené VO Jednotným európskym dokumentom (JED). VO povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.y časti IV JED. 8. Predmetné verejné obstarávanie je "zelené verejné obstarávanie" . 9. Zákazka je obstarávaná pre viacerých verejných obstarávateľov, ktorí ako účastníci tohto obstarávania tvoria uzavretý okruh, do ktorého sú zaradení: (i) Ministerstvo práce sociálnych vecí a rodiny SR v pozícií centrálnej obstarávateľskej organizácie, (ii) organizácie v zriaďovateľskej a riadiacej pôsobnosti rezortu Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR,podľa prílohy č.3 rámcovej dohody.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 369 585,00 EUR Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
Položky detailne
[1]
  369 585,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
369 585,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
427517
Názov položky
--
Kód CPV
60000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 172 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží VOB/185/2020-M_ODCVO
2021 65 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží VOB/185/2020-M_ODCVO
Oznámenia detailne
[VOB/185/2020-M_ODCVO] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/185/2020-M_ODCVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 8. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
427517
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
172
[VOB/185/2020-M_ODCVO] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/185/2020-M_ODCVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 3. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
427517
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
65