427522 - Manažment údajov MZVEZ SR
Detaily
ID zákazky
427522
Názov
Manažment údajov MZVEZ SR
Referenčné číslo
023062/2020-EPIT-43
ID obstarávateľa
1703
Hlavný kód CPV
72000000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 183 770,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 5. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:47
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
IČO
00699021
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Edita Sukubová
Kontaktný email
 edita.sukubovamzv.sk
Kontaktný telefón
 +421 259782894
Rozširujúce info
Popis zákazky
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky (ďalej tiež "MZVEZ SR") je ústredným orgánom štátnej správy pre oblasť zahraničnej politiky a vzťahy Slovenskej republiky k ostatným štátom a medzinárodným organizáciám. MZVEZ SR zabezpečuje: - ochranu práv a záujmov SR a jej občanov v zahraničí, - riadenie zastupiteľských úradov SR, - styky s orgánmi a predstaviteľmi cudzích štátov v SR a v zahraničí, - hospodárenie a nakladanie s majetkom SR v zahraničí, - koordináciu prípravy a vnútroštátneho prerokúvania, vyhlasovania a vykonávania medzinárodných zmlúv, - kultúrnu prezentáciu SR v zahraničí. Predmetom zákazky je zavedenie manažmentu údajov, dátovej kvality ako aj implementácia nástrojov na podporu manažmentu údajov Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky v súlade s projektom Manažment údajov pre Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky, číslo projektu v MetaIS: projekt_500. Implementácia projektu nadväzuje na nasledovné dokumenty v oblasti informatizácie verejnej správy: - Národná koncepcia informatizácie verejnej správy, - Strategická priorita Manažment údajov, - Strategická priorita Otvorené údaje. V rámci architektúry ISVS v správe ministerstva sa nachádza veľké množstvo heterogénnych systémov. Jednotlivé systémy sú prevažne autonómneho charakteru a preto nebola venovaná špeciálna pozornosť unifikácii dátového modelu. V tejto oblasti sa za posledné roky posunula oblasť národnej štandardizácie a to prostredníctvom Centrálneho modelu údajov verejnej správy. Informačné systémy na tento model do tejto chvíle nereagovali a nezapracovali si dátové prvky podľa neho. Účelom realizácie projektu je podporenie viacerých kľúčových princípov v rámci e-Governmentu, a to: - Zavedenie princípu jeden-krát a dosť, - Poskytovanie otvorených údajov, - Poskytovanie otvorených údajov prostredníctvom rozhraní, - Plnenie povinností dátového kurátora. Ide o: (i) vytvorenie diela nového informačného systému s názvom Konsolidačná platforma údajov MZVEZ SR (Cieľový koncept) v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII) na dopytovo orientovaný projekt Manažment údajov inštitúcie verejnej správy, ktorý pozostáva z nasledovných projektových aktivít: -analýza existujúcich systémov a dátovej kvality, -návrh systematického manažmentu údajov, -návrh potrebných úprav systémov, návrh Konsolidčnej platformy údajov MZVEZ SR, -implementácia Konsolidačnej platformy údajov MZVEZ SR, -testovanie Konsolidačnej platformy údajov MZVEZ SR, -nasadenie Konsolidačnej platformy údajov MZVEZ SR; (ii) poskytovanie služieb podpory prevádzky a údržby informačného systému Konsolidačná platforma údajov MZVEZ SR na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela/ po ukončení projektu, t. j. po dobu udržateľnosti projektu (5 rokov).
Informácie o otváraní ponúk
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzača bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
(1) Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. (2) Uchádzač (hospodársky subjekt) môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. V takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplnenie iba globálneho údaju v časti IV. Podmienky účasti JEDu, t.j. v časti IV. JEDu nemusí uchádzač okrem globálneho údaju o splnení všetkých podmienok účasti vypĺňať ostatné údaje. (3) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka (slovenský jazyk) okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. (4) Pri predkladaní konkrétnych dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti, je uchádzač povinný originálne doklady alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do systému ako súčasť ponuky. V prípade, že sú doklady vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, musí uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad. (5) Ak doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá skupina dodávateľov, v ponuke predloží aj splnomocnenie podpísané všetkými členmi skupiny o oprávnení konať vedúceho člena skupiny v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou. (6) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v časti II. súťažných podkladov. (7) Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie údajov uvedených v tomto oznámení alebo súťažných podkladoch zo strany ktoréhokoľvek záujemcu verejný obstarávateľ oznámi bezodkladne všetkým záujemcom a uverejní toto vysvetlenie v systéme JOSEPHINE v dokumentácii k predmetnej zákazke na adrese uvedenej v bode I.3) oznámenia. (8) Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Podrobný postup autentifikácie je uvedený v časti A.1 "Pokyny pre uchádzačov" v bode 20. súťažných podkladov. (9) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. (10) Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku, sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky. Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov. Požaduje sa zloženie zábezpeky vo výške 30 000 eur (slovom tridsaťtisíc eur). (11) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky sa nachádza v samostatnom dokumente zverejňovanom v profile verejného obstarávateľa. (12) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 183 770,00 EUR Vývoj zákazníckeho softvéru (softvéru na objednávku)
Položky detailne
[1]
  1 183 770,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1) tohto oznámenia
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 183 770,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
427522
Názov položky
--
Kód CPV
72230000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
84
Názov kritéria
--
CPV kód
Vývoj zákazníckeho softvéru (softvéru na objednávku)
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 88 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 041303/2020-ODVO
2021 137 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 025005/2021-ODVIO
Oznámenia detailne
[041303/2020-ODVO] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
041303/2020-ODVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 4. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
427522
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
88
[025005/2021-ODVIO] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
025005/2021-ODVIO
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 6. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
427522
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
137