427918 - Technologické vybavenie kuchyne hotela
Detaily
ID zákazky
427918
Názov
Technologické vybavenie kuchyne hotela
Referenčné číslo
ID-0106
ID obstarávateľa
20562
Hlavný kód CPV
39221000-7
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
233 051,95
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 10. 2020 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:59
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Carpe diem, s.r.o.
IČO
36481815
Mesto
Prešov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Ivana Kredatusová
Kontaktný email
 ivana.kredatusovaultimaratio.sk
Kontaktný telefón
 +421 914141170
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka, osadenie a zapojenie technologického vybavenia kuchyne hotela.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
Doplňujúce informácie
1) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 3) V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a)dôjde k schváleniu žiadosti o NFP a uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b)dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP (t.j. doručením správy z kontroly VO s kladným záverom prijímateľa) Verejný obstarávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s úspešným uchádzačom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a žiadosť o NFP, predmetom ktorej sú aj výdavky vyplývajúce z tohto záväzkového vzťahu, nebola poskytovateľom schválená alebo výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov, t.j. využije inštitút odkladacej podmienky. 5) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami, službami a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú najmä: a. Poskytovateľ a ním poverené osoby, b. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c. Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby, d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmenách a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko predmetom zákazky je technologické vybavenie kuchyne, ktoré tvorí z hľadiska prevádzky jeden technologicky nedeliteľný celok. Dodávateľ je zodpovedný za celé riešenie, vrátane detailného technického dizajnu, za funkčnosť diela ako celku, ktoré musí dosahovať projektované kapacity a štandardy, za dodávku, inštaláciu, oživenie, otestovanie, riziká škody a záručného servisu. Realizácia jednotlivých celkov musí zabezpečovať vzájomnú kompatibilitu z hľadiska funkčnosti a prevádzky zariadenia ako celku. Všetky náklady a riziká realizácie predmetu zákazky bude znášať jeden generálny dodávateľ, ktorý rovnako plne garantuje dosiahnutie projektovaných parametrov ako celku, čo by za predpokladu rozdelenia zákazky nebolo možné. Pre verejného obstarávateľa je z hľadiska jeho hospodárskej činnosti kľúčové, aby dodávaný tovar, t.j. technologické vybavenie kuchyne fungovalo ako jeden celok. Pri obstarávaní technologického vybavenia kuchyne ako celku verejný obstarávateľ nevyberá dodávateľov jednotlivých komponentov, ale vyberá technologického integrátora.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 233 051,95 EUR Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
Položky detailne
[1]
  233 051,95 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Hotel Black Horse, Baštová 6787/25, 080 01 Prešov.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
233 051,95
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
427918
Názov položky
--
Kód CPV
39220000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
5
Názov kritéria
--
CPV kód
Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 188 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) ID-0106
2020 235 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ID-0106
Oznámenia detailne
[ID-0106] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID-0106
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 9. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
427918
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
188
[ID-0106] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID-0106
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 11. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
427918
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
235