428127 - Vypracovanie PD pre územné rozhodnutie a stavebné povolenia s názvom stavby: „Domov Márie Banská Štiavnica – nové využitie areálu bývalej SOŠ na ul. Špitálskej v Banskej Štiavnici - PD“
Detaily
ID zákazky
428127
Názov
Vypracovanie PD pre územné rozhodnutie a stavebné povolenia s názvom stavby: „Domov Márie Banská Štiavnica – nové využitie areálu bývalej SOŠ na ul. Špitálskej v Banskej Štiavnici - PD“
Referenčné číslo
ID 1493/2020
ID obstarávateľa
1563
Hlavný kód CPV
71320000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
96 050,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 10. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:01
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Domov MÁRIE
IČO
00647926
Mesto
Banská Štiavnica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Beáta Fulnečková
Kontaktný email
 beata.fulneckovabbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325127
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, konkrétne vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie objektu v ktorom sa bude nachádzať domov sociálnych služieb pre 40 prijímateľov sociálnych služieb a nájomné byty, ako dve prevádzkovo samostatne fungujúce časti. Konkrétne ide o vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v stupni projektu pre územné rozhodnutie (DUR) a vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenia s náležitosťami dokumentácie na realizáciu stavby (DSP s DRS). Predmetom verejného obstarávania je aj poskytnutie inžinierskej činnosti a výkon autorského dozoru k projektu s názvom: Vypracovanie PD pre územné rozhodnutie a stavebné povolenia s názvom stavby: Domov Márie Banská Štiavnica nové využitie areálu bývalej SOŠ na ul. Špitálskej v Banskej Štiavnici - PD. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Informácie o otváraní ponúk
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť len uchádzači, ktorí predložili ponuku. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom členom štatutárneho orgánu uchádzača.. Osoba oprávnená zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
Doplňujúce informácie
1.Uchádzač môže nahradiť doklady, prostredníctvom kt.preukazuje splnenie podmienok účasti: -v zmysle §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu alebo -v zmysle §114 ods.1 ZVO čestným vyhlásením, v kt.vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené ver.obstarávateľom a poskytne ver.obstarávateľovi na požiadanie doklady, kt.čestným vyhlásením nahradil. 2.Ver.obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 3.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, kt.pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, kt.je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 h., -počkaním na autentifikačný kód, kt.bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/,čím ver.obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.Vzhľadom ku skutočnosti, že ver.obstarávateľ v predmetnom ver.obstarávaní využije postup v súlade s ust. § 112 ods.6 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.V súvislosti s otváraním ponúk, ver.obstarávateľ požaduje od uchádzačov,kt.sa plánujú zúčastniť otvárania ponúk o dodržiavanie nasledovných pokynov: -horné dýchacie cesty musia byť prekryté rúškom alebo alternatívou, -je vylúčený osobný kontakt (podávanie rúk a pod.), -odporúčame účasť jedného zástupcu za uchádzača, -odporúčame mať prekryté ruky rukavicami, -odporúčame si priniesť vlastné písacie potreby. V prípade, pokiaľ zástupca spoločnosti uchádzača pociťuje akékoľvek príznaky indikujúce možné ochorenie,je potrebné zabezpečiť náhradníka,kt.bude disponovať písomným splnomocnením, podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača. 7.Predmetné ver.obstarávanie nie je zelené ver.obstarávanie,obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 96 050,00 EUR Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
Položky detailne
[1]
  96 050,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania je: Domov Márie, Špitálska 3, 969 01 Banská Štiavnica.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
96 050,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
428127
Názov položky
--
Kód CPV
71242000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 197 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ID 1493/2020
2020 225 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE ID 1493/2020
2022 24 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk ID 1493/2020
2022 24 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk ID 1493/2020
Oznámenia detailne
[ID 1493/2020] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 1493/2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 9. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
428127
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
197
[ID 1493/2020] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 1493/2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 10. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
428127
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
225
[ID 1493/2020] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 1493/2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 1. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
428127
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
24
[ID 1493/2020] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 1493/2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 1. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
428127
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
24