428155 - Údržba stromov na cintorínoch
Detaily
ID zákazky
428155
Názov
Údržba stromov na cintorínoch
Referenčné číslo
MAR_ZEL
ID obstarávateľa
2112
Hlavný kód CPV
77211400-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
210 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 12. 2020 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
IČO
17330190
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Daniel Mikuščák
Kontaktný email
 vomarianum.sk
Kontaktný telefón
 +421 918600969
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie starostlivosti o stromy a zeleň na cintorínoch a iných plochách v správe verejného obstarávateľa na území Hlavného mesta Bratislava. Zabezpečenie prevádzkovej bezpečnosti arboristickými rezmi stromov stromolezeckou technikou. Všetky požadované práce sú bez použitia ťažkej techniky v sťažených podmienkach. Pri uvedených službách je potrebné sa riadiť okrem ostatných všeobecne-záväzných noriem aj: - STN 83 7010 Ochrana prírody, ošetrenie, udržiavanie a ochrany stromovej vegetácie vykonanej odborne spôsobilou osobou na predmetné úkon - VZN hl. mesta SR Bratislavy č. 12/2001 - VZN hl. mesta SR Bratislavy č. 5/2018 - zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny a vyhláška MŽP SR č. 24/2003, ktorou sa vykonáva zákon č 543/2002 Z.z. Špecifikácia požadovaných služieb je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní (sprístupnení) elektronicky podaných ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk v prípade ak si to aktuálna situácia bude vyžadovať.
Doplňujúce informácie
1. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný emailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci Európskej únie) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. 4. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky ponuky vo výške 6000 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom verejnom obstarávaní podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g) ZVO. 7. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. 8. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje podmienky účasti musia byť predložené ako scany originálnych dokumentov alebo ich úradne osvedčených kópií. Ak je doklad vydávaný v elektronickej forme je možné predložiť jeho elektronickú podobu.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 210 000,00 EUR Údržba stromov
Položky detailne
[1]
  210 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom plnenia služieb sú cintoríny v správe verejného obstarávateľa na území hlavného mesta Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
210 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
428155
Názov položky
--
Kód CPV
77211500-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Údržba stromov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 247 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania MAR_ZEL
2021 77 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania MAR_ZEL
Oznámenia detailne
[MAR_ZEL] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MAR_ZEL
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 11. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
428155
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
247
[MAR_ZEL] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MAR_ZEL
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 3. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
428155
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
77