428376 - Tlačiarenské služby
Detaily
ID zákazky
428376
Názov
Tlačiarenské služby
Referenčné číslo
428376
ID obstarávateľa
8313
Hlavný kód CPV
79800000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
135 200,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 3. 2021 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:40
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Slovak Business Agency
IČO
30845301
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Petra Palenčárová
Kontaktný email
 agencysbagency.sk
Kontaktný telefón
 +421 220363100
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie kompletných tlačiarenských služieb štandardných a neštandardných tlačiarenských prvkov vrátane distribúcie (balenia a dopravy) a iných súvisiacich dokončovacích služieb s environmentálnymi aspektmi. Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, konkrétny osobitný postup alebo metódu poskytovania požadovaných služieb, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto osobitný výrobný postup alebo metódu poskytovania požadovaných služieb ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené služby určené. Pri osobitnom výrobnom postupe alebo metóde/postupe poskytovania požadovaných služieb konkrétnym technologickým postupom, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty technologického postupu v rovnakej alebo vyššej kvalite.
Informácie o otváraní ponúk
Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk (§ 114 ods. 4 v spojitosti s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní).
Doplňujúce informácie
1. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému Elektronického verejného obstarávania prevádzkovaného Úradom pre verejné obstarávanie (ďalej len EVO). 2. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie elektronickou formou prostredníctvom systému EVO. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Súťažné podklady sú dostupné na portáli EVO a v profile verejného obstarávateľa. Súťažné podklady sú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo aplikovať ustanovenie § 40 ods. 6 písm. g) Zákona. 6. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 112 ods. 3 v spojitosti s § 46 Zákona vo výške 3 000 EUR (slovom: tritisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. 7. Úspešní uchádzači ako Zhotovitelia berú na vedomie, že podpisom Rámcovej dohody sa stávajú súčasťou Systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu, ako aj Systému riadenia štrukturálnych fondov a zaväzujú sa postupovať v súlade so Systémom finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu, ako aj Systémom riadenia štrukturálnych fondov pre programové obdobie 2014-2020 v platnom znení. 8. Úspešní uchádzači ako Zhotovitelia majú povinnosť strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon o príspevku poskytovanom z EŠIF) a podľa článku 72 a nasl. Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013 zo 17.decembra 2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006, Ú. v. EÚ L 347, 20.12.2013, s. 320 469 (ďalej len Nariadenie č. 1303/2013) a/alebo subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa Zákona o príspevku poskytovanom z EŠIF a podľa článku 72 a nasl. Nariadenia č. 1303/2013 na výkon kontroly. 9. Trvanie Rámcovej dohody: 36 (tridsaťšesť) mesiacov odo dňa jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu vo výške predpokladanej hodnoty predmetu zákazky, a to podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr. Samotná zákazka zadávaná na základe tejto Rámcovej dohody môže mať v opodstatnenom prípade trvanie dlhšie ako Rámcová dohoda, a to až do jej riadneho ukončenia v súlade s podmienkami určenými v Rámcovej dohode (upresnenie bodu II.2.7) tejto Výzvy). 10. Odkaz na pojem "Zákon" alebo "zákon o verejnom obstarávaní" sa rozumie v celom texte zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. 11. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie a podmienky plnenia zmluvy sa jedná o zelené verejné obstarávanie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 135 200,00 EUR Tlačiarenské a distribučné služby
Položky detailne
[1]
  135 200,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Slovak Business Agency, Karadžičova 7773/2, 811 09 Bratislava Staré Mesto a/alebo regionálne pracoviská verejného obstarávateľa v krajských mestách SR.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
135 200,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
428376
Názov položky
--
Kód CPV
79824000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Tlačiarenské a distribučné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 49 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 428376
2021 282 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 428376
Oznámenia detailne
[428376] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
428376
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 2. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
428376
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
49
[428376] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
428376
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 12. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
428376
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
282