428614 - Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Kremnici - budova 4OBZS
Detaily
ID zákazky
428614
Názov
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Kremnici - budova 4OBZS
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5374
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
390 631,29
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 11. 2020 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:05
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Kremnica
IČO
00320781
Mesto
Kremnica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Lukáš Klibáni
Kontaktný email
 lukassqm.sk
Kontaktný telefón
 +421 904746992
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia diela Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Kremnici. Jedná sa o riešenie centra zdravotnej starostlivosti umiestnením do jestvujúcej budovy zdravotníckeho a sociálneho zariadenia, na ulici Dolnej číslo 49/21 v Kremnici. Priestory ktoré sú navrhnuté na využitie pre centrum zdravotnej starostlivosti sa nachádzajú na 2.NP až 4.NP. Vstup je na 1.NP (bezbariérový) odkiaľ sú jednotlivé podlažia prístupné vertikálnym komunikačným jadrom schodiskom a tiež výťahom.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača.
Doplňujúce informácie
1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.. 3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 5. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 6. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. 8. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému pre VO www.evoportal.sk Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému www.evoportal.sk. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme www.evoportal.sk. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému www.evoportal.sk. . 9. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme www.evoportal.sk považuje okamih jej odoslania v systéme www.evoportal.sk a to v súlade s funkcionalitou systému. 10. Tento postup zadávania zákazky podlieha kontrole postupu zadávania zákazky poskytovateľom NFP. V prípade neschválenia procesu zadávania zákazky poskytovateľom NFP verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť daný postup zadávania zákazky bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie oznámenia správy z kontroly verejného obstarávania, ktorou poskytovateľ NFP neschváli predmetné zadávania zákazky. 11. Verejný obstarávateľ požaduje v predmetnom verejnom obstarávaní zloženie zábezpeky vo výške 11 000,00 EUR.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 216 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Kremnica2020
Oznámenia detailne
[Kremnica2020] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Kremnica2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 10. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
428614
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
216