428902 - Jednorazové nitrilové rukavice II
Detaily
ID zákazky
428902
Názov
Jednorazové nitrilové rukavice II
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2392
Hlavný kód CPV
--
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:08
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
IČO
30844363
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Radka Poláková
Kontaktný email
 radka.polakovareserves.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 257278315
Rozširujúce info
Popis zákazky
Verejný obstarávateľ v súlade s uznesením vlády č. 655/2020 z 18.10. 2020 v súvislosti s prípravou a vykonaním celoštátneho testovania obyvateľstva na území Slovenskej republiky na prítomnosť ochorenia COVID-19 v čase núdzového stavu má uložené vládou Slovenskej republiky zabezpečiť OOP pre orgány krízového riadenia. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie v objeme minimálne 50 000 ks jednorazových ochranných rukavíc, nitrilové (nespôsobujú alergickú reakciu) o minimálnej hrúbke 0,1 mm, minimálnej dĺžke 240mm, nepudrované, nesterilné, obojručné. Rukavice by mali spĺňať normy EN455, EN374. Minimálna životnosť výrobku: 24 mesiacov Požadované veľkosti: 7 (S), 8(M), 9(L), 10(XL)
Doplňujúce informácie
Dňa 17.10.2020 bolo prijaté rozhodnutie vlády SR realizovať celoplošné testovanie antigénovými testami, a to ako posledný pokus na odvrátenie stavu tzv. lockdown krajiny, a to na základe skutočnosti, že SŠHR SR sa podarilo objednať potrebných 12,5 mil. ks antigénových testov. Tým sa realizácia takéhoto testovania stala reálnou. Pandemická situácia COVID-19 predstavuje celosvetovú zdravotnú krízu, je mimoriadnou udalosťou, pričom v SR v čase zadávania tejto zákazky platí v tejto súvislosti vyhlásený núdzový stav. Realizáciu testovania na základe úlohy vlády SR začali plánovať Ozbrojené sily SR v súčinnosti s ostatnými ústrednými orgánmi. Z toho vyplynuli ďalšie požiadavky, pričom kritickou požiadavkou je potreba zabezpečenia minimálne 12 mil. ks rukavíc, ktoré majú byť používané pri odberoch jednotlivých vzoriek u občanov ako jednorazové rukavice, aby sa tak zabránilo: jednak možnému nakazeniu zdravotníckeho pracovníka, ktorý bude realizovať výter pomocou odberovej sady jednak možnému nakazeniu zdravého občana, ktorý absolvuje výter a tiež prípadnej kontaminácii vzorky Preskúmaním možností Ozbrojených síl, Ministerstva zdravotníctva, resp. jednotlivých zdravotníckych zariadení, bolo zistené, že tieto nedisponujú žiadnym alebo relevantným množstvom, a zároveň nedisponujú žiadnymi rezervami, ktoré by mohli byť poskytnuté pre účely realizácie plošného testovania, nakoľko ich zásoby sú nedostatočné aj pre zabezpečenie ich primárnej a nutnej činnosti. Z tohto dôvodu požiadal listom Minister zdravotníctva SR Správu štátnych hmotných rezerv SR o urgentné zabezpečenie potrebného množstva a kvality rukavíc. SŠHR SR rovnako nedisponuje dostatočným množstvom požadovaného tovaru, pričom násobne menšie množstvá, ktorými disponuje v súlade s predošlými úlohami vlády SR, aktuálne už vyskladňuje v súlade s požiadavkami pre potreby zabezpečenia iných rovnako dôležitých činností. Požadované množstvo nemohol nik predpokladať, pretože ide o jedinečnú a pilotnú akciu. Procesy verejného obstarávania preto nemohli byť začaté skôr. Zároveň v prvom postupe zadávania zákazky postupom priameho rokovacieho konania v súlade s § 81 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní nebola uzatvorená žiadna zmluva. SŠHR SR preto pristúpila k okamžitej realizácii opakovaného postupu zadávania zákazky na dodávku potrebných rukavíc, a to postupom priameho rokovacieho konania v súlade s § 81 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní ako krajného riešenia vzhľadom na vzniknutú vyššie popísanú časovú tieseň. O začatí postupu zadávania tejto zákazky verejne informovala všetky hospodárske subjekty, a to zverejnením oznámenia o začatí postupu na svojom webovom sídle dňa 27.10.2020, vrátane výzvy na PRK a všetkých podmienok zadávania tejto zákazky. Verejný obstarávateľ upresňuje a upravuje bod V.2.1) - Predpokladaný dátum uzatvorenia zmluvy na dátum 30.10.2020, nakoľko v predmetnom bode oznámenia nie je možné technicky uviesť rovnaký dátum ako dátum odoslania tohto oznámenia. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácie, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 231 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 52-OVO/2020
Oznámenia detailne
[52-OVO/2020] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PRK_NM
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
52-OVO/2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 11. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
428902
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O POUŽITÍ PRIAMEHO ROKOVACIEHO KONANIA V DÔSLEDKU MIMORIADNEJ UDALOSTI
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
231