429041 - Odovzdávacie stanice tepla – vetva V2 Mesto, od bodu 17 po Aupark
Detaily
ID zákazky
429041
Názov
Odovzdávacie stanice tepla – vetva V2 Mesto, od bodu 17 po Aupark
Referenčné číslo
VS ZIL1
ID obstarávateľa
2036
Hlavný kód CPV
42511100-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
1 377 428,05
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 1. 2021 14:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Žilinská teplárenská, a.s.
IČO
36403032
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Lenka Erneková
Kontaktný email
 ernekova_lenkateko.sk
Kontaktný telefón
 +421 6192440
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia súčasných odovzdávacích staníc tepla typu para/voda na odovzdávacie stanice typu horúca voda/voda v objektoch pripojených na systém centrálneho zásobovania teplom. Cieľom zmeny teplonosnej látky používanej pri prevádzkovaní napájača Mesto z pary na horúcu vodu je predovšetkým zníženie veľkých tepelných strát. Pre nedostatočný počet znakov v bode VI.3) Doplňujúce informácie, obstarávateľ uvádza nasledovné doplňujúce informácie: Obstarávateľ pre každú z dvoch častí predmetu zákazky v príslušnej zmluve o dielo v bode 12.1 požaduje od zhotoviteľa bankovú záruku na riadne vykonanie diela vo výške 10 % maximálnej ceny za vykonanie diela, ktorá musí byť vystavená a odovzdaná objednávateľovi najneskôr v lehote do 30 dní odo dňa účinnosti príslušnej zmluvy na dobu do času vykonania diela plus 30 dní odo dňa vykonania diela. Bližšie informácie v prílohe č. 5 súťažných podkladov. Obstarávateľ pre každú z dvoch častí predmetu zákazky v príslušnej zmluve o dielo v bode 12.1 požaduje od zhotoviteľa pri odovzdaní a prevzatí diela bankovú záruku vo vzťahu k záruke na dielo vo výške 5% maximálnej ceny za vykonanie diela ako zábezpeku na prípadné nároky objednávateľa voči zhotoviteľovi vyplývajúce z príslušnej zmluvy, pričom táto banková záruka musí byť platná počas trvania záručnej doby a najmenej 30 dní po jej skončení. Bližšie informácie v prílohe č. 5 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese obstarávateľa a bude vykonané v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená obstarávateľovi v elektronickej podobe v takej lehote, aby obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 29.12.2020, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 2. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy pre jednotlivé časti predmetu zákazky:Úspešný uchádzač je povinný v lehote najneskôr do 30 dní od účinnosti zmluvy, predložiť obstarávateľovi dôkazy o existencii -stavebno-montážneho poistenia (CAR/EAR), na sumu minimálne vo výške ceny za vykonanie diela podľa Zmluvy o dielo a -poistenie zodpovednosti voči tretím stranám vrátane krížovej zodpovednosti, ktoré budú kryť všetky telesné zranenia alebo smrť, utrpené tretími stranami, vrátane zamestnancov objednávateľa, a straty poškodenia alebo škody na majetku vrátane majetku objednávateľa, ktoré môžu vzniknúť v spojení s vykonávaním diela s limitom minimálne 1 000 000 EUR na jeden poistnú udalosť a minimálne 2 000 000 EUR ako limit ročného plnenia. 3. Obhliadka miesta plnenia sa uskutoční v termíne a čase dohodnutom medzi záujemcom a kontaktnou osobou za obstarávateľa uvedenou v súťažných podkladoch. Bližšie informácie k účasti na obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. V zmysle prvej vety § 66 ods. 7 zákona o VO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk. 5.Obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 6. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o VO. Obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti IV - globálny údaj. 7.Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o VO a bude vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci Európskej únie) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikáciu podľa bodov a),b),c), d) vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 16.00 hod. 8. Nejedná sa o zelené ver. obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na soc. aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Odovzdávacie stanice tepla vetva V2 Mesto od bodu 17 po Aupark časť Ostatné 488 538,57 EUR Stavebné práce na hlavnom potrubí miestneho vykurovania
2 Odovzdávacie stanice tepla vetva V2 Mesto od bodu 17 po Aupark časť Bytterm 888 889,48 EUR Stavebné práce na hlavnom potrubí miestneho vykurovania
Položky detailne
[1] Odovzdávacie stanice tepla vetva V2 Mesto od bodu 17 po Aupark časť Ostatné
  488 538,57 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Slovenská republika, Žilinský kraj, okres Žilina, obec Žilina, katastrálne územie Žilina. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
488 538,57
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
429041
Názov položky
Odovzdávacie stanice tepla vetva V2 Mesto od bodu 17 po Aupark časť Ostatné
Kód CPV
45232140-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na hlavnom potrubí miestneho vykurovania
[2] Odovzdávacie stanice tepla vetva V2 Mesto od bodu 17 po Aupark časť Bytterm
  888 889,48 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Slovenská republika, Žilinský kraj, okres Žilina, obec Žilina, katastrálne územie Žilina. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
888 889,48
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
429041
Názov položky
Odovzdávacie stanice tepla vetva V2 Mesto od bodu 17 po Aupark časť Bytterm
Kód CPV
45232140-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na hlavnom potrubí miestneho vykurovania
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 253 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) VS ZIL 1
2021 109 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží VS ZIL1
Oznámenia detailne
[VS ZIL 1] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VS ZIL 1
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 12. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
429041
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
253
[VS ZIL1] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VS ZIL1
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 5. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
429041
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
109