429410 - Kompostáreň v obci Matiašovce
Detaily
ID zákazky
429410
Názov
Kompostáreň v obci Matiašovce
Referenčné číslo
EUR000073
ID obstarávateľa
5850
Hlavný kód CPV
45253800-3
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
239 198,52
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 1. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Matiašovce
IČO
00326399
Mesto
Matiašovce
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Lucia Priadková
Kontaktný email
 lucia.priadkovaultimaratio.sk
Kontaktný telefón
 +421 918566382
Rozširujúce info
Popis zákazky
Zámerom investora je vybudovanie novej malej kompostárne v obci Matiašovce s kapacitou do 100 ton bioodpadu. Navrhovaná kompostáreň bude slúžiť výhradne pre obecne účely pre likvidáciu bioodpadu z verejných priestranstiev a to, zeleň z okolia chodníkov a miestnych komunikácií resp. trávnatých plôch, opadané lístie zo stromov a bioodpadu z cintorínov. Podrobnosti sú uvedené v PD.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa riadi § 114 ods. 4 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3 tejto výzvy.
Doplňujúce informácie
1) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda platnosť podpísaním Zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP, ktorému predchádza schválenie a poskytnutie NFP. 5) Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP na financovanie predmetu zákazky a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) Lehota na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov v súlade s § 114 ods. 7 ZVO je do 20 pracovných dní odo dňa písomného vyzvania na podpis zmluvy zo strany verejného obstarávateľa. 7)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 8) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9) Predmet zákazky svojim charakterom zohľadňuje aspekt zeleného verejného obstarávania, ktorý spočíva v zhodnotení biologicky rozložiteľného odpadu, čím sa znižuje množstvo odpadu, ktoré je potrebné ukladať na skládke. 10) Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 257 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk EUR000073
2021 130 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania EUR000073
Oznámenia detailne
[EUR000073] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
EUR000073
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 12. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
429410
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
257
[EUR000073] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
EUR000073
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 6. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
429410
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
130