429937 - Dopracovanie projektovej dokumentácie – polyfunkčný komplex MUCHOVO NÁMESTIE
Detaily
ID zákazky
429937
Názov
Dopracovanie projektovej dokumentácie – polyfunkčný komplex MUCHOVO NÁMESTIE
Referenčné číslo
001-2021
ID obstarávateľa
9354
Hlavný kód CPV
71322000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
192 795,20
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 2. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:33
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
METRO Bratislava, a.s.
IČO
35732881
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Miriama Ščamborová
Kontaktný email
 miriama.scamborovametroba.sk
Kontaktný telefón
 +421 267201111
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dopracovanie a dodanie projektovej dokumentácie na stavbu nájomného a náhradného nájomného bývania na účel sociálneho bývania podľa zákona 443/2010 Z.z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní v projekte Polyfunkčný komplex Muchovo námestie v MČ Bratislava-Petržalka v rozsahu DSP, DVZ a DRS. Viac informácií je uvedených v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
všetci uchádzači, ktorí podali ponuku, a to formou online v systéme ERANET
Doplňujúce informácie
1. Obstarávateľská organizácia týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/565). 2. Obstarávateľská organizácia záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá obstarávateľská organizácia evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému Eranet na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému Eranet sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 5. Zábezpeka sa vyžaduje. Výška zábezpeky je 5000 eur. Podrobnosti o skladaní zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. Viac informácií je uvedených v súťažných podkladoch. 7. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu. 10. Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo s jedným hospodárskym subjektom. 11. Verejný obstarávateľ môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 16 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 001-2021
2021 123 výsledky verejných súťaží výsledok verejnej súťaže (tovary) 001-2021
Oznámenia detailne
[001-2021] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
001-2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 1. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
429937
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
16
[001-2021] výsledok verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledok verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
001-2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 5. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
Kód podtypu oznámenia
VST
ID zákazky
429937
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
123