429999 - Nákup technologického vybavenia kuchyne hotela
Detaily
ID zákazky
429999
Názov
Nákup technologického vybavenia kuchyne hotela
Referenčné číslo
ID-0115
ID obstarávateľa
20562
Hlavný kód CPV
39221000-7
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
234 422,62
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 3. 2021 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:34
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Carpe diem, s.r.o.
IČO
36481815
Mesto
Prešov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Ivana Kredatusová
Kontaktný email
 ivana.kredatusovaultimaratio.sk
Kontaktný telefón
 +421 914141170
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka, osadenie a zapojenie technologického vybavenia kuchyne hotela.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie je verejné. Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému ERANET na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie. Manuál pre uchádzača k online otváraniu ponúk sa nachádza na prihlasovacej stránke do systému ERANET.
Doplňujúce informácie
1) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 3) V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a)dôjde k schváleniu žiadosti o NFP a uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b)dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP (t.j. doručením správy z kontroly VO s kladným záverom prijímateľa) Verejný obstarávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s úspešným uchádzačom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a žiadosť o NFP, predmetom ktorej sú aj výdavky vyplývajúce z tohto záväzkového vzťahu, nebola poskytovateľom schválená alebo výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov, t.j. využije inštitút odkladacej podmienky. 5) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami, službami a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú najmä: a. Poskytovateľ a ním poverené osoby, b. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c. Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby, d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmenách a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko predmetom zákazky je technologické vybavenie kuchyne, ktoré tvorí z hľadiska prevádzky jeden technologicky nedeliteľný celok. Dodávateľ je zodpovedný za celé riešenie, vrátane detailného technického dizajnu, za funkčnosť diela ako celku, ktoré musí dosahovať projektované kapacity a štandardy, za dodávku, inštaláciu, oživenie, otestovanie, riziká škody a záručného servisu. Realizácia jednotlivých celkov musí zabezpečovať vzájomnú kompatibilitu z hľadiska funkčnosti a prevádzky zariadenia ako celku. Všetky náklady a riziká realizácie predmetu zákazky bude znášať jeden generálny dodávateľ, ktorý rovnako plne garantuje dosiahnutie projektovaných parametrov ako celku, čo by za predpokladu rozdelenia zákazky nebolo možné. Pre verejného obstarávateľa je z hľadiska jeho hospodárskej činnosti kľúčové, aby dodávaný tovar, t.j. technologické vybavenie kuchyne fungovalo ako jeden celok. Pri obstarávaní technologického vybavenia kuchyne ako celku verejný obstarávateľ nevyberá dodávateľov jednotlivých komponentov, ale vyberá technologického integrátora.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 234 422,62 EUR Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
Položky detailne
[1]
  234 422,62 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Hotel Black Horse, Baštová 6787/25, 080 01 Prešov.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
234 422,62
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
429999
Názov položky
--
Kód CPV
39220000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
5
Názov kritéria
--
CPV kód
Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 19 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží ID-0115
2022 135 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE ID-0115
Oznámenia detailne
[ID-0115] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID-0115
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 1. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
429999
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
19
[ID-0115] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID-0115
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 6. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
429999
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
135