430038 - AMS pre kogeneračné jednotky
Detaily
ID zákazky
430038
Názov
AMS pre kogeneračné jednotky
Referenčné číslo
VS 39
ID obstarávateľa
2622
Hlavný kód CPV
38433200-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
500 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 3. 2021 15:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:37
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Tepláreň Košice, a. s. v skratke TEKO, a. s.
IČO
36211541
Mesto
Košice - mestská časť Juh
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Lenka Erneková
Kontaktný email
 ernekova_lenkateko.sk
Kontaktný telefón
 +421 556192440
Rozširujúce info
Popis zákazky
Dodávka a montáž automatického monitorovacieho systému pre kontinuálne monitorovanie znečisťujúcich látok NOx a CO, ktoré vyplýva z vykonávacieho rozhodnutia komisie (EÚ) 2017/1442 z 31. júla 2017, ktorým sa podľa smernice EP a Rady 2010/75/EÚ stanovujú závery o najlepších dostupných technikách pre veľké spaľovacie zariadenia. Pre nedostatočný počet znakov v bode VI.3) Doplňujúce informácie, obstarávateľ uvádza nasledovné doplňujúce informácie: Obstarávateľ (Objednávateľ) v zmluve o dielo v bode 9.1 uvádza, že je oprávnený zadržať sumu vo výške 10% z ceny za dielo ako zábezpeku na prípadné nároky objednávateľa voči zhotoviteľovi vyplývajúce z predmetnej zmluvy o dielo súvisiace s odstraňovaním vád diela a nároky súvisiace s porušením povinností zhotoviteľa voči objednávateľovi podľa predmetnej zmluvy, potom ako došlo k odovzdaniu a prevzatiu diela. Objednávateľ nie je oprávnený zadržať peňažné prostriedky, ak zhotoviteľ počas lehoty splatnosti časti ceny za dielo odovzdá objednávateľovi vystavenú bankovú záruku. Zádržné bude objednávateľ oprávnený zadržať počas záručnej doby, t. j. počas 24 mesiacov nasledujúcich po podpísaní protokolu o odstránení vád a nedorobkov. Obstarávateľ v zmluve o dielo v bode 9.2 uvádza, že je oprávnený zabezpečiť svoje prípadné záväzky voči objednávateľovi vyplývajúce z predmetnej zmluvy o dielo počas záručnej doby, t.j. počas 24 mesiacov nasledujúcich po podpísaní protokolu o odstránení vád a nedorobkov bankovou zárukou zriadenou v prospech obstarávateľa (objednávateľa) vo výške 10 % z ceny za dielo. Bližšie informácie v zmluve o dielo, ktorá tvorí prílohu č. 6 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese obstarávateľa a bude vykonané v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená obstarávateľovi v elektronickej podobe v takej lehote, aby obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 18. februára 2021, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 2. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v oznámení je stanovená ako maximálna. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota predmetu zákazky. 3. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy: Úspešný uchádzač je povinný ku podpisu zmluvy predložiť obstarávateľovi uzatvorené stavebno-montážne poistenie (CAR/EAR) pre prípad poškodenia alebo zničenia diela, na sumu zodpovedajúcu cene diela podľa Zmluvy o dielo a poistenie zodpovednosti za škody, ktoré by v súvislosti s vykonávaním diela mohol objednávateľovi spôsobiť sám, príp. ktoré by mohli spôsobiť objednávateľovi tretie osoby (najmä avšak nielen subdodávatelia zhotoviteľa) na sumu zodpovedajúcu minimálne 25 % ceny za dielo. Účinné požadované poistné zmluvy sa úspešný uchádzač zaväzuje predložiť objednávateľovi pri podpise zmluvy. 4.Informácia k bodu I.6) Hlavná činnosť okrem uvedenej činnosti v bode I.6) aj Elektrická energia. 5. Obhliadka miesta plnenia sa uskutoční 11.2.2021 v čase dohodnutom medzi záujemcom a kontaktnou osobou za obstarávateľa uvedenou v súťažných podkladoch. Bližšie informácie k účasti na obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o VO. Obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti IV - globálny údaj. 8.Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o VO a bude vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a) v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle štyri pracovné dni (v rámci Európskej únie) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikáciu podľa bodov a),b),c), d) vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 16.00 hod. 9. Nejedná sa o zelené ver. obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na soc. aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 500 000,00 EUR Inštalácia meracích zariadení
Položky detailne
[1]
  500 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Areál obstarávateľa na Teplárenskej ul. v Košiciach, a to vyhodnocovacia technika v kotolni TEKO 1 + 27 m, odberová a meracia technika na komínoch technológie kogeneračných jednotiek (KGJ) 1,2,3,4.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
500 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
430038
Názov položky
--
Kód CPV
51210000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Inštalácia meracích zariadení
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 37 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) VS 39
2021 112 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VS 39
Oznámenia detailne
[VS 39] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VS 39
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 2. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
430038
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
37
[VS 39] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VS 39
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 5. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
430038
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
112