430524 - Oprava a údržba detských ihrísk, športovísk a mestského mobiliáru
Detaily
ID zákazky
430524
Názov
Oprava a údržba detských ihrísk, športovísk a mestského mobiliáru
Referenčné číslo
6581/2021-OPMVO-OSI
ID obstarávateľa
8155
Hlavný kód CPV
50870000-4
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
333 333,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
23. 3. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:41
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Žilina
IČO
00321796
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Roman Osika
Kontaktný email
 roman.osikazilina.sk
Kontaktný telefón
 +421 417232117 / 417232118
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktorých obsahom je predovšetkým zabezpečenie opráv a údržby detských a športových ihrísk, prístreškov MHD a lavičiek a čistenie prístreškov MHD v majetku Mesta Žilina. Predmetom obstarávania je poskytovanie služieb, ktorých obsahom je najmä: A)Zabezpečenie opráv a údržby 168 kusov detských ihrísk a 88 kusov športových ihrísk v majetku Mesta Žilina (podľa technickej evidencie detských ihrísk, pieskovísk, športových ihrísk a lavičiek (https://mobec.sk/zilina#pasport) vrátane dopravy. Tieto detské a športové ihriská musia byť udržiavané v stave, aby sa dali bezpečne využívať v zmysle príslušnej legislatívy a STN, t.j. je nutné opravovať alebo vymieňať poškodené časti, natierať ich, dopĺňať a vymieňať piesok v pieskoviskách, pravidelne udržiavať čistotu na týchto ihriskách, natierať a opravovať oplotenia detských ihrísk. Súčasťou prác bude aj pravidelné čistenie a premývanie pieskovísk (každé dva týždne vyzbierať nečistoty, prehrabať piesok, poliať pitnou vodou, pričom maximálny čas je 30 minút na jedno pieskovisko). Vždy pri prácach postupovať podľa príslušných noriem platných pre zariadenia detských ihrísk a ich súčasti. Predpokladaný počet hodín na opravu a údržbu detských ihrísk je cca 3 200 hod. za 12 kalendárnych mesiacov a na výmenu a pravidelné čistenie pieskov cca 2 100 hod. za 12 kalendárnych mesiacov. Všetky práce budú prebiehať na základe finančných možností objednávateľa. B)Zabezpečenie opráv a údržby prístreškov MHD v počte 93 ks vrátane dopravy, t.j. výmena príp. oprava plechov a ich pravidelné nátery, v prípade požiadavky objednávateľa antigrafity náter, v prípade potreby premiestňovanie týchto prístreškov a ich čistenie. Výmena sklenených, plastových výplní, ako i čistenie od grafity po vyčíňaní vandalov. Predpokladaný počet hodín na údržbu je cca 300 hodín, čistenie po grafity je cca 50 hodín, čistenie prístreškov po zime cca 120 úkonov za 12 kalendárnych mesiacov. Čistenie prístreškov bude prebiehať dva krát ročne na prístreškoch vybratých objednávateľom (cca 50 ks), pôjde o novšie typy s presklenými, prípadne plexisklovými časťami, nie o pôvodné staré plechové prístrešky. V prípade väčšieho znečistenia konkrétneho prístrešku v priebehu roka je možné požiadať o jeho mimoriadne čistenie aj viac, ako dva krát počas roka. Všetky práce budú prebiehať na základe finančných možností objednávateľa. C)Zabezpečenie opráv a údržby lavičiek v počte 1899 ks vrátane dopravy, montáž nových a demontáž nepoužiteľných lavičiek. Predpokladaný počet hodín je cca 800 hod. za 12 kalendárnych mesiacov. Všetky práce budú prebiehať na základe finančných možností objednávateľa. D)Zabezpečenie pravidelných obhliadok detských ihrísk vrátane dopravy a zabezpečenie správcu vybraných detských ihrísk podľa potreby, v rozsahu otvorenie, zatvorenie detského ihriska, kontrola funkčnosti prvkov detského ihriska a nahlásenie nedostatkov objednávateľovi. Predpokladaný počet hodín je cca 700 hod. za 12 kalendárnych mesiacov. Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje odobrať predpokladaný počet hodín pravidelných prehliadok detských ihrísk, či požiadaviek na zabezpečenie správcu , prehliadky a správcu bude objednávať na základe finančných možností. E)Predmet zákazky obsahuje aj náklady za materiál. Úspešný uchádzač bude fakturovať hodinovú sadzbu podľa časti súťažných podkladov. Spôsob určenia ceny na základe Zmluvy o poskytovaní služieb, ktorej návrh sa nachádza v časti súťažných podkladov Obchodné podmienky predmetu obstarávania a dodaný materiál. F)Verejný obstarávateľ predpokladá, že z predpokladanej hodnoty zákazky xy eur bez DPH predstavuje náklad v objeme 160 000 eur bez DPH na materiál, ktorý je nevyhnutný na opravu a údržbu detských ihrísk, športovísk a mestského mobiliáru. Ide predovšetkým o piesok, výmeny drevených súčastí preliezok, (hranoly, dosky , laty), doplnenie ukradnutých súčastí napr. detské hojdačky, zlomené šmykľavky, nátery ... viac súťažné podklady
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku na jednotlivé časti v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač(fyzická osoba) alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu (právnická osoba) sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk. Viac súťažné podklady. 2.Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania prípadne v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania. 3.Zábezpeka sa vyžaduje pre všetkých uchádzačov predkladajúcich ponuku. Platia podmienky § 46 zákona. Výška zábezpeky 3 000 EUR. Viac súťažné podklady
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 55 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 6581/2021-OPMVO-OSI
2021 129 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 6581/2021-OPMVO-OSI
Oznámenia detailne
[6581/2021-OPMVO-OSI] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
6581/2021-OPMVO-OSI
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 2. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
430524
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
55
[6581/2021-OPMVO-OSI] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
6581/2021-OPMVO-OSI
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 5. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
430524
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
129