430612 - Stomatologické súpravy - 5 ks
Detaily
ID zákazky
430612
Názov
Stomatologické súpravy - 5 ks
Referenčné číslo
16/VS/OVO/02/21/Lo
ID obstarávateľa
1000
Hlavný kód CPV
33711790-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
125 607,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 3. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:41
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Univerzitná nemocnica Martin
IČO
00365327
Mesto
Martin
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Andrea Lojšová / Ing. Monika Klobušická
Kontaktný email
 andrea.lojsovaunm.sk
Kontaktný telefón
 +421 434203483 / 434203597
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka stomatologických súprav - 5 ks vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie pre potreby príslušného pracoviska UNM Kliniky stomatológie a maxilofaciálnej chirurgie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1.1 Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 1.2 Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom (ďalej len "SP") a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ všetky tieto podklady/dokumenty bude zverejňovať ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/... a zároveň v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v SP. 2. Uchádzač pri predkladaní ponuky môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bodoch 1 až 3 časti F. Podmienky účasti... predložením jednotného európskeho dokumentu podľa bodu 18.13 časti A. súťažných podkladov alebo čestným vyhlásením podľa bodu 18.14 časti A. súťažných podkladov, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Bližšie informácie sú uvedené v SP. 3.1 Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie a dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie a dodania predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. 3.2 Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta realizácie a dodania predmetu zákazky, sa prihlásia písomne prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE najneskôr do 8.3.2021. 3.3 Obhliadka miesta realizácie a dodania predmetu zákazky sa uskutoční dňa 9.3.2021. Jednotlivým záujemcom bude presný termín obhliadky upresnený zodpovednou osobou: Ing. Monika Klobušická, resp. Mgr. Andrea Lojšová prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 4. Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak ponuku do podlimitnej zákazky predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 5.1 Verejný obstarávateľ zruší VO, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a môže zrušiť verejné obstarávanie za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 5.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk a neuzavrieť zmluvu, ak ponuka úspešného uchádzača presiahne výšku finančných prostriedkov odsúhlasených zriaďovateľom na predmet zákazky t.j. výšku 112 677,00 € bez DPH, resp. že poskytovateľ neodsúhlasí proces verejného obstarávania. 6. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy verejné obstarávanie je d) žiadne z uvedených.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 125 607,00 EUR Inštalácia lekárskych zariadení
Položky detailne
[1]
  125 607,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzitná nemocnica Martin, Klinika stomatológie a maxilofaciálnej chirurgie, Kollárova 2, 036 59 Martin
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
125 607,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
430612
Názov položky
--
Kód CPV
51410000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Inštalácia lekárskych zariadení
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 57 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky 16/VS/OVO/02/21/Lo
2021 138 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky 16/VS/OVO/02/21/Lo
Oznámenia detailne
[16/VS/OVO/02/21/Lo] Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
16/VS/OVO/02/21/Lo
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 3. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
ID zákazky
430612
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
57
[16/VS/OVO/02/21/Lo] Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
16/VS/OVO/02/21/Lo
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 6. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IB
ID zákazky
430612
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
138