430688 - Nákup označovačov cestovných lístkov s aplikačným programovým vybavením, zabezpečenie služieb správy a údržby hardvéru a softvéru označovačov, zabezpečenie služieb backoffice systému a jeho údržby
Detaily
ID zákazky
430688
Názov
Nákup označovačov cestovných lístkov s aplikačným programovým vybavením, zabezpečenie služieb správy a údržby hardvéru a softvéru označovačov, zabezpečenie služieb backoffice systému a jeho údržby
Referenčné číslo
PM/139/BID
ID obstarávateľa
16205
Hlavný kód CPV
30123100-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
696 512,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 8. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:01
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
IČO
35949473
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Róbert Janík
Kontaktný email
 tenderp-m.sk
Kontaktný telefón
 +421 254653904
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je: 1. dodávka 110 (stodesať) kusov označovačov cestovných lístkov vybavených aplikačným programovým vybavením (software) (ďalej len ako OCL). OCL a ich aplikačné programové vybavenie musia spĺňať výkonnostné, funkčné, technické a iné požiadavky a podmienky stanovené Objednávateľom v Prílohe č. 1 Zväzku 2 Návrh zmluvy súťažných podkladov; 2. dodávka 85 (osemdesiatpäť) kusov samostatných držiakov k OCL spĺňajúcich požiadavky stanovené Objednávateľom v Prílohe č. 1 Zväzku 2 Návrh zmluvy súťažných podkladov a 10 (desať) kusov krytov, ktoré prekryjú vnútro držiaka v prípade, že v ňom nebude umiestnený OCL a ktoré tiež musia spĺňať požiadavky a podmienky stanovené Objednávateľom v Prílohe č. 1 Zväzku 2 Návrh zmluvy súťažných podkladov; 3. montáž technického vybavenia podľa Článku I. ods. 2 písm. a), písm. b) Zväzku 2 Návrh zmluvy súťažných podkladov. Okrem dodávky a montáže OCL a Príslušenstva OCL podľa Článku I. ods. 2 Zväzku 2 Návrh zmluvy je predmetom zákazky tiež poskytnutie súvisiacich následných služieb Zhotoviteľom pre Objednávateľa, a to: 4. služieb backoffice systému a jeho údržby podľa požiadaviek a podmienok stanovených Objednávateľom v Prílohe č. 1 Zväzku 2 Návrh zmluvy súťažných podkladov, počas doby stanovenej v súlade s Článkom III. ods. 2 Zväzku 2 Návrh zmluvy súťažných podkladov; 5. služieb pravidelnej údržby a servisu hardvérového a softvérového vybavenia OCL a Príslušenstva OCL na mesačnej báze podľa požiadaviek a podmienok stanovených Objednávateľom v Prílohe č. 1 Zväzku 2 Návrh zmluvy súťažných podkladov, počas doby stanovenej v súlade s Článkom III. ods. 2 Zväzku 2 Návrh zmluvy súťažných podkladov; 6. služieb nepravidelnej údržby a servisu hardvérového a softvérového vybavenia OCL a Príslušenstva OCL na základe samostatných objednávok Objednávateľa podľa požiadaviek a podmienok stanovených Objednávateľom v Prílohe č. 1 Zväzku 2 Návrh zmluvy súťažných podkladov, počas doby stanovenej v súlade s Článkom III. ods. 2 Zväzku 2 Návrh zmluvy súťažných podkladov. Podrobné informácie sú obsahom priloženej projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk v zmysle bodov 28.4 a 28.5 časti 1.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ nevylučuje možnosť otvárania ponúk on-line formou v zmysle bodu 28.8 časti 1.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2. Verejný obstarávateľ zadávanie zákazky realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania ver. 18.0 Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO) (link: https://www.uvo.gov.sk/portalsystemuevo-5f5.html). Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača a vo videonávodoch, ktoré sú zverejnené na stránke portálu IS EVO v položke menu Príručky (https://www.uvo.gov.sk/viaco-is-evo/prirucky-5f7.html) a Videonávody (https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/ Videonavody-5f9.html). Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi bude uskutočňovať prostredníctvom systému IS EVO. Pri doručovaní písomností bude verejný obstarávateľa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. 3. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 15 000,00 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v Oznámení je maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmluvu nepodpísať, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 6. Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 696 512,50 EUR Stroje na vydávanie lístkov
Položky detailne
[1]
  696 512,50 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislavská integrovaná doprava, a. s., Jankolova 6, 851 04 Bratislava a podľa Prílohy č. 1 Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
696 512,50
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
430688
Názov položky
--
Kód CPV
30144200-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
51
Názov kritéria
--
CPV kód
Stroje na vydávanie lístkov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 156 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) PM/139/BID
2023 45 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky PM/139/BID
2024 20 39 -- PM/139/BID
Oznámenia detailne
[PM/139/BID] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PM/139/BID
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 7. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
430688
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
156
[PM/139/BID] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PM/139/BID
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 3. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
430688
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
45
[PM/139/BID]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
39
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Zmena zmluvy
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PM/139/BID
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 1. 2024
ID obstarávateľa
--
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
430688
Názov dokumentu
Oznámenie o zmene zmluvy a rámcovej dohody (D25)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
20