431151 - Dodávka technických zariadení a interiérového vybavenia vrátane inštalácie, servisu a dopravy pre EXPO Dubaj 2020
Detaily
ID zákazky
431151
Názov
Dodávka technických zariadení a interiérového vybavenia vrátane inštalácie, servisu a dopravy pre EXPO Dubaj 2020
Referenčné číslo
60723/2021-2040
ID obstarávateľa
1646
Hlavný kód CPV
32320000-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
856 863,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 4. 2021 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:46
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
IČO
00686832
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Emília Ochodnická
Kontaktný email
 emilia.ochodnickamhsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 248541313
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka technických zariadení a interiérového vybavenie pre EXPO Dubaj, vrátane inštalácie, servisu a dopravy. Technická výbava interiéru (časť 1) tvorí súčasť celkovej prezentácie SR na Svetovej výstave EXPO Dubaj 2020. Cieľom je využitie digitálnych plôch a bezkontaktných interaktívnych riešení, ktoré bude zabezpečované navrhovaným riešením. Súčasťou zákazky je celkové interiérové vybavenie zázemia (časť 2), konferenčných priestorov a kancelárií v zmysle navrhovanej architektonickej štúdie. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky pre časť 1 je uvedená v Prílohe č. 1.1 súťažných podkladov a bližšia špecifikácia pre časť 2 je uvedená v Prílohe č.1.2 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 2 zákona umožňuje účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a v čase otvárania budú prihlásení v systéme ERANET.
Doplňujúce informácie
1. Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka, a to vo výške 25 000 EUR v rámci 1. časti zákazky a 5 000 EUR v rámci 2. časti zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v bode 11 súťažných podkladov. 2. Trvanie zmluvy: od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.03.2022 pre obe časti (verejný obstarávateľ týmto upresňuje informácie o trvaní zmluvy uvedené v časti II.2.7 "Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému", nakoľko v uvedenej časti nie je možné uviesť začiatok trvania zmluvy slovne). 3. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 4. Verejný obstarávateľ vyhodnotenie ponúk uskutoční v súlade s § 66 ods. 7 druhá veta zákona tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 5. V zmysle § 20 zákona, komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku, výhradne elektronicky, a to prostredníctvom elektronického systému ERANET, dostupného na https://mhsr.eranet.sk. 6. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá verejný obstarávateľ evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 7. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál. 8. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET, priamy link na obstarávanie: https://mhsr.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1. 9. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona nasledovné dokumenty: - Zoznam všetkých známych subdodávateľov, podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom, predmety týchto subdodávok a údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia. Predmetné údaje o týchto subdodávateľoch sa stanú súčasťou zmluvy s úspešným uchádzačom. Pravidlá zmeny subdodávateľov a povinnosť oznámiť zmenu subdodávateľov sú v súlade s § 41 ods. 4 zákona upravené v návrhu zmluvy, - V prípade uchádzača, ktorým je skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb, zmluvu (resp. dokumentáciu), preukazujúcu vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov podľa bodu 16.1 súťažných podkladov. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo jeho časť alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní alebo v prípade, ak ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančné prostriedky (predpokladanú hodnotu zákazky danej časti).
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Dodávka technických zariadení, inštalácia, servis a doprava 721 260,00 EUR Mutimediálne zariadenia
2 Dodávka interiérového vybavenia, inštalácia a doprava 135 603,00 EUR Nábytok
Položky detailne
[1] Dodávka technických zariadení, inštalácia, servis a doprava
  721 260,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Pavilón národnej expozície SR, Dubaj, Spojené arabské emiráty
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
721 260,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431151
Názov položky
Dodávka technických zariadení, inštalácia, servis a doprava
Kód CPV
32322000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Mutimediálne zariadenia
[2] Dodávka interiérového vybavenia, inštalácia a doprava
  135 603,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Pavilón národnej expozície SR, Dubaj, Spojené arabské emiráty
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
135 603,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431151
Názov položky
Dodávka interiérového vybavenia, inštalácia a doprava
Kód CPV
39100000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Nábytok
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 80 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 60723/2021-2040
2021 139 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 60723/2021-2040
Oznámenia detailne
[60723/2021-2040] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
60723/2021-2040
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 4. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
431151
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
80
[60723/2021-2040] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
60723/2021-2040
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 6. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
431151
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
139