431398 - VYŠETROVACIE JEDNOTKY NA AMBULANTNÚ A LÔŽKOVÚ ČASŤ
Detaily
ID zákazky
431398
Názov
VYŠETROVACIE JEDNOTKY NA AMBULANTNÚ A LÔŽKOVÚ ČASŤ
Referenčné číslo
R/1-9/70/2021
ID obstarávateľa
8698
Hlavný kód CPV
33120000-7
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
274 280,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
30. 6. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:56
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Univerzitná nemocnica Bratislava
IČO
31813861
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Oľga Markovičová
Kontaktný email
 evounb.sk
Kontaktný telefón
 +421 911796737
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie tovarov zdravotníckych prístrojov dodanie zdravotníckeho zariadenia s názvom VYŠETROVACIA MOBILNÁ ORL JEDNOTKA v celkovom počte 4 kusy, vrátane dodania dokumentov nevyhnutných pre jeho riadne užívanie a poskytnutia služieb súvisiacich s jeho dodaním kupujúcemu.
Informácie o otváraní ponúk
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť osoby oprávnené konať v mene uchádzača v uvedenom termíne.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18) https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo- 5f5.html. Záujemca/uchádzač, musí byť registrovany v IS ÚVO pre hospodársky subjekt, v mene ktorého predkladá podanie do zákazky, ktorá je zverejnená v Profile organizácie Univerzitná nemocnica Bratislava na portáli ÚVO (https://uvo.gov.sk). 2. Verejný obstarávateľ realizuje zadávanie nadlimitnej zákazky: VYŠETROVACIE JEDNOTKY NA AMBULANTNÚ A LÔŽKOVÚ ČASŤ podľa § 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) v spojení s § 66 ods. 7 druhá veta zákona postupom tzv. super reverznej súťaže. 3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom IS EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 4. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určenym verejným obstarávateľom. 7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk). 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s inym hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Podrobnejšie informácie sú v súťažnych podkladoch. 9. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku, ani subdodávateľom iného uchádzača. 10. V prípade, ak uchádzač využije pri plnení zmluvy subdodávateľov (§ 41), bude víťazný uchádzač povinný pred uzavretím zmluvy preukázať, že ním navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. 11. Lehota 24 mesiacov uvedená v bode II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému znamená dobu trvania zmluvy, v rámci ktorej plynie lehota 60 dní na dodanie tovarov a doba záručného servisu. 12. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 274 280,00 EUR Diagnostické prístroje
Položky detailne
[1]
  274 280,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
UNIVERZITNÁ NEMOCNICA BRATISLAVA, Ulica: Antolská 11, pracovisko UNB Nemocnice sv. Cyrila a Metoda, Klinika ORL a chirurgie hlavy a krku LFUK a UNB
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
274 280,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431398
Názov položky
--
Kód CPV
33124100-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Diagnostické prístroje
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 129 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 000000
2022 166 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky výsledky verejných súťaží R/1-9/70/2021
2023 119 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE R/1-9/70/2021
Oznámenia detailne
[000000] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
000000
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 5. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
431398
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
129
[R/1-9/70/2021] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
R/1-9/70/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 7. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
431398
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
166
[R/1-9/70/2021] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
R/1-9/70/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 6. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
431398
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
119