Predmetom zákazky sú pravidelné interiérové upratovacie a čistiace služby administratívnych, spoločných a sociálnych priestorov vrátane podláh, dverí, kancelárskeho nábytku, okien, rámov a horizontálnych žalúzií, ktoré pozostávajú najmä z vysávania, utierania prachu, umývania okien a sklenených plôch, vysýpania a vynášania odpadkových košov do určených kontajnerov, vysýpania a vynášania odpadu pochádzajúceho zo skartovacích zariadení, obalového materiálu z dodaného tovaru a nádob určených na zber papiera vrátane dopĺňania spotrebného materiálu ako toaletný papier, papierové utierky, vrecká do odpadkových košov, tekuté mydlá, prostriedok na umývanie riadu, osviežovače vzduchu, dezinfekčných mydiel a roztokov a pod. v priestoroch Úradu pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava, počas pracovných dní v čase od 9:00 hod. do 13:30 hod s použitím vlastného technického a materiálového vybavenia.
Doplňujúce informácie
1.) Zadávanie zákazky s nízkou hodnotou sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/431410.
Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal
záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie
systému EVO.
2.) Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431410, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
3.) Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.
4.) Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované
a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo
video návodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/videonavody-5f9.html.
5.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
6.) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO.
Doklad podľa § 32 ods. 1 písm. e) o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu uchádzač nepredkladá (uvedené si vie verejný obstarávateľ skontrolovať).
V prípade ak uchádzač nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO verejný obstarávateľ požaduje v ponuke predložiť:
v súlade s § 32 ods. 1 písm. f) ZVO čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
7.) Predložením ponuky uchádzač súhlasí s návrhom Zmluvy o poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 tejto zmluvy.
Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie tejto zmluvy s úspešným uchádzačom na dobu určitú, na obdobie 12 mesiacov.