431532 - Bytový dom so 16 BJ - ulica M. R. Štefánika
Detaily
ID zákazky
431532
Názov
Bytový dom so 16 BJ - ulica M. R. Štefánika
Referenčné číslo
FUR000057
ID obstarávateľa
4413
Hlavný kód CPV
45211340-4
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
996 446,76
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 5. 2021 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:48
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Močenok
IČO
00308439
Mesto
Močenok
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Eleonóra Flammichová
Kontaktný email
 sluzbymocenok.sk
Kontaktný telefón
 +421 376552825
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zhotovenie stavebných prác, ktorých výsledkom bude bytový dom na ulici M. R. Štefánika v obci Močenok. Stavba pozostáva z bytového domu so štyrmi nadzemnými podlažiami (16-timi bytovými jednotkami) bez podpivničenia s vlastnými prípojkami na inžinierske siete. Objekt bude zastrešený plochou strechou. Plánovaný bytový dom bude napojený vlastnými prípojkami na inžinierske siete. V rámci pozemku sú navrhnuté pešie komunikácie a parkovacie plochy pre osobné motorové vozidlá. Stavebný pozemok sa nachádza v zastavanom území s vybudovanou infraštruktúrou na rovinatom teréne prevažne tvorené trávnatým porastom. Celkové urbanisticko-architektonické riešenie navrhovaného bytového domu rešpektuje okolitú zástavbu, urbanistické a funkčné nadväznosti lokality. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
V súvislosti s karanténnymi opatreniami súvisiacimi so šírením vírusu COVID-19 sa otváranie ponúk bude konať on-line sprístupnením ponúk uchádzačom prostredníctvom IS PLUTO spĺňajúceho požiadavky podľa § 20 ZVO (t. j. zabezpečujúceho integritu predložených ponúk použitého na predmetné verejné obstarávanie).
Doplňujúce informácie
1) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 3) Zmluva bude uzatvorená v listinnej podobe. 4) Lehota na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov v súlade s § 114 ods. 7 ZVO je do 10 pracovných dní odo dňa písomného vyzvania na podpis zmluvy zo strany verejného obstarávateľa. 5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 6) Vzhľadom na technické špecifikácie predmetu zákazky je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 7) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8) Osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie predmetu zákazky: Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť výkonovú záruku 5 % z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet Objednávateľa a to najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Podrobné informácie sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. 9) Verejný obstarávateľ bude prijímať e-faktúry po ukončení implementácie IS EFA. 10) Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s § 46 ZVO. Výška zábezpeky je stanovená na 29 000 EUR. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 91 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk FUR000057
2021 139 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 19836 - WYP
Oznámenia detailne
[FUR000057] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
FUR000057
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 4. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
431532
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
91
[19836 - WYP] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
19836 - WYP
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 6. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
431532
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
139