431620 - Spotrebný laboratórny a zdravotnícky materiál pre projekty dlhodobého strategického výskumu OPENMED, LISPER a Drive4SIFood
Detaily
ID zákazky
431620
Názov
Spotrebný laboratórny a zdravotnícky materiál pre projekty dlhodobého strategického výskumu OPENMED, LISPER a Drive4SIFood
Referenčné číslo
REK000609/2021
ID obstarávateľa
1036
Hlavný kód CPV
33140000-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
541 334,64
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 1. 2022 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:31
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO
00397768
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Tatiana Görčöšová
Kontaktný email
 tatiana.gorcosovaupjs.sk
Kontaktný telefón
 +421 552341142
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného laboratórneho a zdravotníckeho materiálu ako sú rôzne typy mikropipiet, pipetovací nástavec, náhradné filtre do pipetovacieho nástavca, rôzne typy mikroskúmaviek a skúmaviek, kryoboxy, kulticačné platničky, striekačky, misky, kadičky, pinzety, dezinfekčné prostriedky, UV žiarič, kapiláry, analytické kolóny a ostatný spotrebný materiál pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno - spektrometrických dát pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach potrebný na nezávislý výskum a vývoj. Predmet zákazky je rozdelený na osem samostatných časti: Časť A:Mikropipety Časť B:Plasty Časť C:Sklo a kov Časť D:Dezinfekcia Časť E:Ostatný materiál Časť F:Spotrebný materiál pre hmotnostné spektrometre v spojení s vysokoúčinnými kvapalinovými chromatografmi Časť G:Chemikálie pre potvrdenie identity proteínov imunoblotovacou technikou Časť H:Spotrebný materiál pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno - spektrometrických dát Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky, na viacero častí predmetu zákazky alebo na všetky časti predmetu zákazky. V rámci jednej časti musí uchádzač predložiť ponuku na všetky položky, Podrobné vymedzenie jednotlivých častí predmetu zákazky, opis, technické požiadavky tvorí Prílohu č. 2 (časť A až H) Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je neverejné, bez účasti uchádzačov, pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a na elektronickej tabuli https://eo.eks.sk/ ElektronickaTabula/Detail/2089. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ dokumenty záujemcom nezasiela. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať Elektronickú tabuľu tejto zákazky https://eo.eks.sk/ ElektronickaTabula/Detail/2089 a tiež webové sídlo Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. O vysvetlenie informácií uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese https://eo.eks.sk/ ElektronickaTabula/Detail/2089, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a)Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b)Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c)Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g)Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), h)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Lehota splatnosti faktúry je 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry, z dôvodu jej odsúhlasenia poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (NFP). Rámcová dohoda bude uzatvorená s odkladacou podmienkou nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, ktorou bude schválenie verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP, t. j. doručenie kladnej správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, ak výsledky administratívnej alebo finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z procesu verejného obstarávania. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to do konca trvania dotknutých aktivít projektov t. j. do 30. 06. 2023. Trvanie rámcovej dohody bude možné písomným dodatkom predĺžiť, ak v čase podľa predchádzajúcej vety nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu hodnoty zákazky. Celková doba trvania rámcovej dohody však v takom prípade nesmie presiahnuť 4 roky. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Mikropipety 14 216,44 EUR Zdravotnícky spotrebný materiál
2 Plasty 358 588,84 EUR Zdravotnícky spotrebný materiál
3 Sklo a kov 3 604,04 EUR Zdravotnícky spotrebný materiál
4 Dezinfekcia 2 342,58 EUR Dezinfekčné prostriedky
5 Ostatný materiál 22 097,72 EUR Zdravotnícky spotrebný materiál
6 Spotrebný materiál pre hmotnostné spektrometre v spojení s vysokoúčinnými kvapalinovými chromatografmi 39 012,52 EUR Zdravotnícky spotrebný materiál
7 Chemikálie pre potvrdenie identity proteínov imunoblotovacou technikou 10 978,00 EUR Zdravotnícky spotrebný materiál
8 Spotrebný materiál pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno - spektrometrických dát 90 494,50 EUR Zdravotnícky spotrebný materiál
Položky detailne
[1] Mikropipety
  14 216,44 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
14 216,44
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431620
Názov položky
Mikropipety
Kód CPV
33140000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Zdravotnícky spotrebný materiál
[2] Plasty
  358 588,84 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice jej fakulty, ústavy a pracoviská
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
358 588,84
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431620
Názov položky
Plasty
Kód CPV
33140000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Zdravotnícky spotrebný materiál
[3] Sklo a kov
  3 604,04 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
3 604,04
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431620
Názov položky
Sklo a kov
Kód CPV
33140000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Zdravotnícky spotrebný materiál
[4] Dezinfekcia
  2 342,58 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 342,58
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431620
Názov položky
Dezinfekcia
Kód CPV
24455000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Dezinfekčné prostriedky
[5] Ostatný materiál
  22 097,72 EUR
P.č.
5
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
22 097,72
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431620
Názov položky
Ostatný materiál
Kód CPV
33140000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Zdravotnícky spotrebný materiál
[6] Spotrebný materiál pre hmotnostné spektrometre v spojení s vysokoúčinnými kvapalinovými chromatografmi
  39 012,52 EUR
P.č.
6
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
39 012,52
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431620
Názov položky
Spotrebný materiál pre hmotnostné spektrometre v spojení s vysokoúčinnými kvapalinovými chromatografmi
Kód CPV
33140000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Zdravotnícky spotrebný materiál
[7] Chemikálie pre potvrdenie identity proteínov imunoblotovacou technikou
  10 978,00 EUR
P.č.
7
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
10 978,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431620
Názov položky
Chemikálie pre potvrdenie identity proteínov imunoblotovacou technikou
Kód CPV
33140000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Zdravotnícky spotrebný materiál
[8] Spotrebný materiál pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno - spektrometrických dát
  90 494,50 EUR
P.č.
8
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
90 494,50
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431620
Názov položky
Spotrebný materiál pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno - spektrometrických dát
Kód CPV
33140000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Zdravotnícky spotrebný materiál
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 293 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží REK000609/2021
2022 63 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE REK000224/2022
2022 257 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky REK001516/2022
2023 82 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky REK001516/2022
2023 141 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky REK001516/2022
Oznámenia detailne
[REK000609/2021] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK000609/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 12. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
431620
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
293
[REK000224/2022] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK000224/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 3. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
431620
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
63
[REK001516/2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK001516/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 12. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
431620
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
257
[REK001516/2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK001516/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 4. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
431620
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
82
[REK001516/2022] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK001516/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
431620
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
141