431700 - Interiérové vybavenie do budovy na Severných hradbách v areáli NKP BH
Detaily
ID zákazky
431700
Názov
Interiérové vybavenie do budovy na Severných hradbách v areáli NKP BH
Referenčné číslo
386/2021
ID obstarávateľa
233
Hlavný kód CPV
39100000-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
821 652,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 6. 2021 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:50
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO
00151491
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Martina Čaplová
Kontaktný email
 martina.caplovanrsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259722363
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výroba, dodávka a montáž prvkov interiérového vybavenia rekonštruovaných priestorov objektu Budovy na Severných hradbách situovanej v areáli Bratislavského hradu NKP. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projekte interiéru.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a taktiež všetkým členom komisie. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz. Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádza, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti, pričom na základe relevantných dôvodov verejný obstarávateľ zákazku na časti nedelí. Rozdelenie zákazky by mohlo predstavovať riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obtiažnym či drahým a potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. Dodávku, montáž/rozmiestnenie tovaru/nábytku je nevyhnutné zabezpečiť jedným dodávateľom, ktorý koordinačne a technicky uskutoční celý predmet zákazky aj vzhľadom na miesto plnenia, ktorým je areál Národnej kultúrnej pamiatky Bratislavský hrad a teda povaha miesta plnenia vyžaduje aj špecifické podmienky na dopravu tovaru. Doprava na miesto plnenia je limitovaná rozmermi vjazdových a prechodových brán (Viedenská a Leopoldova brána, západná Víťazná brána Čestného nádvoria) a preto je potrebné týmto obmedzeným podmienkam historických vjazdov do areálu Bratislavského hradu prispôsobiť výber vhodných dopravných prostriedkov na prepravu a dovoz materiálov a tovarov na miesto plnenia. Vzhľadom na povahu a miesto plnenia je nevyhnutné uskutočniť predmet plnenia jedným dodávateľom, ktorý pokryje celý predmet zákazky ako celok, pričom bude verejnému obstarávateľovi zodpovedať za celý rozsah dodávok a s tým súvisiacich záruk a závad. Vzhľadom ku skutočnosti, že sa jedná o priestory po celkovej rekonštrukcii objektu, je nevyhnutné z hľadiska uvedenia objektu do prevádzky, aby bola celá zákazka vybavenia mobiliárom vo všetkých priestoroch zabezpečená k jednému stanovenému časovému termínu uvedenie objektu do prevádzky. Zároveň navrhnuté typové a atypické prvky nábytku vychádzajú z jednotného designu a povrchovej úpravy, pričom jeden dodávateľ bude garantovať, aby predmetné mobiliárové vybavenie bolo typovo, konštrukčne, designovo, materiálovo a farebne jednotné a zladené a spĺňalo tak požiadavky a kritériá kladené na celkový výsledný výraz zariadenia jednotlivých priestorov interiéru. 3.Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta dodania tovaru a odporúča všetkým záujemcom využiť možnosť obhliadky najmä z dôvodov, že doprava na miesto plnenia je limitovaná rozmermi vjazdových a prechodových brán (Viedenská a Leopoldova brána, západná Víťazná brána Čestného nádvoria) a preto je potrebné týmto obmedzeným podmienkam historických vjazdov do areálu Bratislavského hradu prispôsobiť výber vhodných dopravných prostriedkov na prepravu a dovoz materiálov a tovarov na miesto určenia (prejazdové profily jednotlivých vjazdových a prechodových brán sú rozkreslené a okótované v dokumentácií k zákazke). Bližšie v súťažných podkladoch. 4. Komunikácia sa uskutočňuje elektronickou podobou prostredníctvom systému EVO. Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania).Odkaz na profil verejného obstarávateľa zriadený na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233. 5. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 821 652,00 EUR Montáž vstavaného nábytku
Položky detailne
[1]
  821 652,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Budova na Severných hradbách v areáli BHNKP, podrobné vymedzenie miesta dodania je v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
821 652,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431700
Názov položky
--
Kód CPV
45421153-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
4
Názov kritéria
--
CPV kód
Montáž vstavaného nábytku
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 101 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 386/2021
2021 136 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 386/2021
Oznámenia detailne
[386/2021] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
386/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 4. 2021
ID obstarávateľa
233
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
431700
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
101
[386/2021] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
386/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 6. 2021
ID obstarávateľa
233
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
431700
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
136