431717 - „Zabezpečenie stravovania zamestnancov Okresného súdu Banská Bystrica formou papierových stravovacích poukážok“
Detaily
ID zákazky
431717
Názov
„Zabezpečenie stravovania zamestnancov Okresného súdu Banská Bystrica formou papierových stravovacích poukážok“
Referenčné číslo
13/ME/2021
ID obstarávateľa
648
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
582 320,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 5. 2021 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:50
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Okresný súd Banská Bystrica
IČO
00165735
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
Zabezpečenie stravovania zamestnancov Okresného súdu Banská Bystrica formou papierových stravovacích poukážok 1.Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s ustanovením § 152 Zákonník práce a v súlade s ustanovením § 75 zákona NR SR č. 312/2001 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov zabezpečenie poskytovania stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok. 2.Stravná poukážka je určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach, alebo na úhradu v obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na prípravu teplého jedla. Stravná poukážka musí byť riadne čitateľne označená a obsahuje najmä: onázov a logo predávajúceho onominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky v EUR ominimálne štyri ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných opapierov (napr. číselný resp. čiarový kód, termoaktívny bod a vodotlač atď.) orok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné, pričom stravná poukážka musí byť platná pre rok, v ktorom sa uzatvorila rámcová dohoda, opoučenie pre spotrebiteľa, Stálosť papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem. Ochranné prvky stravnej poukážky tvorí súbor prvkov, ktoré chránia stravnú poukážku pred zneužitím. 3.Nominálna hodnota a predpokladané množstvo papierových stravných poukážok: onominálna hodnota požadovaných papierových stravných poukážok je 5,00 EUR, opredpokladané množstvo stravných poukážok odobratých za 48 mesiacov je 116 464 kusov. oUvedené množstvá sú predpokladané za obdobie platnosti rámcovej dohody a môžu byť verejným obstarávateľom znížené alebo zvýšené.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožnil elektronickú účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronickéh komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Zábezpeka podľa § 46 ZVO sa nevyžaduje.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 582 320,00 EUR Stravné poukážky
Položky detailne
[1]
  582 320,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Adresy odberných miest: - Skuteckého č. 28, 975 59 Banská Bystrica - Zvolenská cesta 14, 974 05 Banská Bystrica - Surovovova 1665/5, 902 01 Pezinok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
582 320,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
431717
Názov položky
--
Kód CPV
30199770-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Stravné poukážky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 104 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 13/ME/2021
2021 200 výsledky verejných súťaží výsledok verejnej súťaže (tovary) 13/ME/2021
Oznámenia detailne
[13/ME/2021] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
13/ME/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 4. 2021
ID obstarávateľa
648
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
431717
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
104
[13/ME/2021] výsledok verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledok verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
13/ME/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 8. 2021
ID obstarávateľa
648
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
Kód podtypu oznámenia
VST
ID zákazky
431717
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
200