432133 - Zriadenie pekárenskej prevádzky - vybavenie
Detaily
ID zákazky
432133
Názov
Zriadenie pekárenskej prevádzky - vybavenie
Referenčné číslo
1/SIRSP/2021
ID obstarávateľa
20897
Hlavný kód CPV
42215000-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
126 802,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 6. 2021 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:55
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stráne Invest RSP, s.r.o.
IČO
51930889
Mesto
Stráne pod Tatrami
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Miroslav Kovalík
Kontaktný email
 orimtendersrogmail.com
Kontaktný telefón
 +421 907290909
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt "Zriadenie pekárenskej prevádzky - vybavenie" vrátane montáže (inštalácie), zaškolenia a dopravy na miesto dodania. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1.Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO") prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0, ktorý je dostupný na adrese www.uvo.gov.sk. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Momentom doručenia zásielky pre účely tohto verejného obstarávania, v súlade s funkcionalitou systému EVO, sa rozumie odoslanie zásielky jej adresátovi bez ohľadu na to, či je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ alebo záujemca, resp. uchádzač, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry dispozície adresáta. 3.Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432133, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 4.Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 5.Podľa § 114 ods. 1 ZVO hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente a manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu je zverejnený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html. Verejný obstarávateľ umožňuje, aby hospodársky subjekt vyplnil v časti IV Podmienky účasti len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI. Jednotný európsky dokument a vzor čestného vyhlásenia sú prílohami súťažných podkladov. 6.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení dvoch odkladacích podmienok: a) zverejnením zmluvy v súlade so zákonom (platnou legislatívou), b) po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom regionálneho príspevku s kladným výsledkom predmetnej kontroly, pričom verejný obstarávateľ bezodkladne na túto skutočnosť upozorní úspešného uchádzača. 7.Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (predávajúcim) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania verejný obstarávateľ (kupujúci) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť úspešného uchádzača (predávajúceho). 8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade neschválenia verejného obstarávania poskytovateľom Regionálneho príspevku. 9.V zmysle § 112 ods. 6 (druhá veta) ZVO, verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 10.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 126 802,50 EUR Pražiace pece, trúby, ohrievače jedla a variče
Položky detailne
[1]
  126 802,50 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Prevádzka pekárne, Stráne pod Tatrami 8, 059 76 Stráne pod Tatrami.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
126 802,50
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
432133
Názov položky
--
Kód CPV
39711400-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Pražiace pece, trúby, ohrievače jedla a variče
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 150 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 1/SIRSP/2021
2021 125 podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) -- 1/SIRSP/2021
2021 213 Informácie o výsledku verejného obstarávania Oznámenia o zmene zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody ZM008/2021
Oznámenia detailne
[1/SIRSP/2021] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/SIRSP/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 6. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
432133
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
150
[1/SIRSP/2021]
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/SIRSP/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 5. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
432133
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
125
[ZM008/2021] Oznámenia o zmene zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o zmene zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZM008/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 9. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
Kód podtypu oznámenia
DO
ID zákazky
432133
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
213