432249 - Technická podpora prevádzky, údržby a rozvoja Integrovaného informačného systému MH SR
Detaily
ID zákazky
432249
Názov
Technická podpora prevádzky, údržby a rozvoja Integrovaného informačného systému MH SR
Referenčné číslo
29894/2021-2040
ID obstarávateľa
1646
Hlavný kód CPV
72212422-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
5 655 199,37
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 6. 2021 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:56
Kontaktná osoba
--
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
IČO
00686832
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 emilia.ochodnickamhsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 248541111
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou a údržbou existujúceho integrovaného informačného systému MH SR s cieľom zabezpečiť bezproblémovú prevádzku IIS MH SR, a to prostredníctvom nasledovných Paušálnych a Objednávkových služieb: a) Paušálne služby: i. služba Prevádzková podpora a realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) ii. služba Realizácia pravidelných preventívnych činností (denný monitoring systémov) iii. služba Poskytovanie bezpečnostných certifikátov iv. služba Realizácia malých servisných zásahov podľa požiadaviek v. služba Udržiavanie softvérových licencií vi. služba Údržba hardvérových zariadení b) Objednávkové služby: i. služba Zmenová podpora aplikácií ii. služba Realizácia preventívnych (profylaktika) a servisných zásahov podľa požiadaviek Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v Prílohe 1 a 2 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 2 zákona umožňuje účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a v čase otvárania budú prihlásení v systéme ERANET.
Doplňujúce informácie
1. Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 100.000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov. 2. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 3. Verejný obstarávateľ vyhodnotenie ponúk uskutoční v súlade s § 66 ods. 7 druhá veta zákona tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. V zmysle § 20 zákona, komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku, výhradne elektronicky, a to prostredníctvom elektronického systému ERANET, dostupného na https://mhsr.eranet.sk. 5. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá verejný obstarávateľ evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 6. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál. 7. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 ZVO v systéme ERANET, priamy link na obstarávanie: https://mhsr.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/4. 8. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie podmienok účasti jednotným európskym dokumentom, pričom verejný obstarávateľ umožňuje prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 10. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona nasledovné dokumenty (bod 34.3 súťažných odkladov): - Zoznam všetkých známych subdodávateľov, podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom, predmety týchto subdodávok a údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia. Predmetné údaje o týchto subdodávateľoch sa stanú súčasťou zmluvy s úspešným uchádzačom. Pravidlá zmeny subdodávateľov a povinnosť oznámiť zmenu subdodávateľov sú v súlade s § 41 ods. 4 zákona upravené v návrhu zmluvy, - V prípade uchádzača, ktorým je skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb, zmluvu (resp. dokumentáciu), preukazujúcu vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov podľa bodu 16.1 súťažných podkladov. - Potvrdenie spoločností vlastniacich majetkové práva softvérových produktov uvedených v zozname podporovaných licencií, na ktoré verejný obstarávateľ vlastní časovo neobmedzenú nevýhradnú licenciu, že môže poskytovať technickú podporu týmto SW produktom. Uchádzač môže predložiť aj iný dokument, ktorým preukáže, že je autorizovaný poskytovať technickú podporu softvérového produktu. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní alebo v prípade, ak ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančné prostriedky (predpokladanú hodnotu zákazky).
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 5 655 199,37 EUR Služby na údržbu a opravu softvéru
Položky detailne
[1]
  5 655 199,37 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
5 655 199,37
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
432249
Názov položky
--
Kód CPV
72267000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na údržbu a opravu softvéru
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 129 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 29894/2021-2040
2021 262 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 29894/2021-2040
Oznámenia detailne
[29894/2021-2040] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
29894/2021-2040
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 5. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
432249
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
129
[29894/2021-2040] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
29894/2021-2040
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 11. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
432249
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
262