432358 - Zmena využitia priestorov administratívnej budovy na predškolské zariadenie v Moldave nad Bodvou
Detaily
ID zákazky
432358
Názov
Zmena využitia priestorov administratívnej budovy na predškolské zariadenie v Moldave nad Bodvou
Referenčné číslo
2021/4/Moldava
ID obstarávateľa
5679
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
490 505,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 3. 2022 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:08
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Moldava nad Bodvou
IČO
00324451
Mesto
Moldava nad Bodvou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Hilda Regulová Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 82102 Bratislava
Kontaktný email
 gajdosovaelconsulting.sk
Kontaktný telefón
 +421 903400529
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zmena využitia priestorov administratívnej budovy na budovu materskej školy v Moldave nad Bodvou. Objekt sa nachádza na parcelách č. 129/25, 129/9 k.ú. Budulov, mesto Moldava nad Bodvou, okres Košice-okolie. Existujúci objekt sa nachádza v intraviláne mesta. Hlavný vstup je zo západnej strany riešeného objektu. Existujúci objekt využíva dve nadzemné podlažie a jedno podzemné podlažie. Materská škola je navrhovaná pre 60 detí umiestnených do troch denných miestností po 20 detí. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádza prvá denná miestnosť, ktorá slúži aj ako bezbariérová. Na druhom nadzemnom podlaží sa nachádzajú dve denné miestnosti každá s kapacitou 20 detí. Z hľadiska výstavby nie sú kladené na okolité budovy a prevádzky žiadne požiadavky. Objekt neruší žiadne ochranné pásma. Z hľadiska realizácie stavebných prác bude nutné dodržiavať prísne bezpečnostné predpisy a pokyny zo strany priameho užívateľa priestoru (dodávateľ stavebných prác), z dôvodu zamedzenia kolíznych situácií a zbytočného znečisťovania existujúcich komunikácií. Realizáciou zákazky a jej výtvarného riešenia sa stavba zhodnotí aj po vizuálnej stránke. Predmetom zákazky je úprava dispozičného riešenia objektu, výmena fasádnych otvorov, zateplenie objektu, výmena a vyregulovanie vykurovania v existujúcom objekte. Realizáciou zákazky sa mení zdroj vykurovacieho telesa z kotla na tuhé palivo ( drevo ) na tepelné čerpadlo. Materská škola je navrhovaná pre 60 detí umiestnených do troch denných miestností po 20 detí. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádza prvá denná miestnosť, ktorá slúži aj ako bezbariérová. Na druhom nadzemnom podlaží sa nachádzajú dve denné miestnosti každá s kapacitou 20 detí. Prvé nadzemné podlažie je funkčne rozdelené pomocou komunikačných priestorov na kancelárske priestory, priestory skladov, denná miestnosť pre deti, jedáleň s výdajňou jedla a hygienické zázemie. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádzajú dve schodiská. Prvé schodisko sa nachádza na západnej strane objektu a je priamo prepojené s hlavnou komunikačnou chodbou objektu a prekonáva výškový rozdiel medzi 1.PP, 1.NP a 2.NP. Schodisko je dvojramenné, železobetónové. Druhé schodisko sa nachádza severnejšej časti objektu v strede dispozície a prepája časť prvého podzemného podlažia s výdajňou jedla. Druhé nadzemné podlažie sa funkčne delí na kancelárske priestory, denné miestnosti pre deti, komunikačné priestory a hygienické zázemie objektu. Pozdĺžna os tvorená chodbou prerozdeľuje hlavnú časť objektu na polovicu, pričom každá je určená pre jednu dennú miestnosť (aj so spacou funkciou) a jej zázemie (šatňa, hygienická miestnosť). Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky, súčasťou ktorej je projektová dokumentácia.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 2 ZVO je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou IS EVO ver. 18.
Doplňujúce informácie
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 5.VOb si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy v prípade negatívneho vývoja rozpočtového krytia na financovanie uvedenej investičnej akcie, a to bez akýchkoľvek sankcií zo strany zhotoviteľa. 6.Lehota splatnosti čiastkovej faktúry a konečnej faktúry je 60 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky 7.Vyžaduje sa záručná lehota 60 mesiacov a zádržné vo výške 5 % z ceny predmetu zmluvy. 8. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval podľa § 12 zákona č. 254/1998 Z. z. plán užívania stavby po ukončení stavených prác. 9. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas doby realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. 10.Plán organizácie výstavby (vecný a časový harmonogram) bude prílohou k zmluve. 11.Od úspešného uchádzača ako zhotoviteľa sa vyžaduje ku podpisu zmluvy predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti ako aj potvrdenie o zaplatení poistného, ktoré budú prílohou ku zmluve. 12.Súčasťou predmetu zmluvy sú špeciálne stavebné práce (§ 43g z.č. 50/1976 Zb. v z.n.p.) - úpravy vonkajších povrchov obvodového plášťa budovy s kontaktným tepelnoizolačným systémom ETICS (External Thermal Isulation Composite Systems) a zabudovanie otvorových konštrukcií do stavby. Zhotoviteľ zabezpečí realizáciu špeciálnych stavebných prác v súlade s požiadavkami na udelenie licencie alebo osvedčenia alebo iným rovnocenným postupom. Osvedčené kópie príslušného dokladu predloží úspešný uchádzač a bude prílohou k zmluve. 13.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 14.VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 15.Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12). 16. úspešný uchádzač v postavení zhotoviteľa stavebných prác počas doby realizácie stavebných prác zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby, spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite (MRK), a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. 17.Ostatné informácie sú v SP. 18. Verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 490 505,50 EUR Práce na zmene (úprave) budov
Položky detailne
[1]
  490 505,50 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom realizácie predmetu zákazky je p.č. 129/25, 129/9 k.ú. Budulov v Moldave nad Bodvou.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
490 505,50
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
432358
Názov položky
--
Kód CPV
45262700-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Práce na zmene (úprave) budov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 48 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2021/4/Moldava
2022 127 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 2021/4/Moldava
2023 189 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 2021/4/Moldava
Oznámenia detailne
[2021/4/Moldava] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021/4/Moldava
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 2. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
432358
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
48
[2021/4/Moldava] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021/4/Moldava
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 6. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
432358
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
127
[2021/4/Moldava] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021/4/Moldava
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 9. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
432358
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
189