432574 - Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia
Detaily
ID zákazky
432574
Názov
Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia
Referenčné číslo
VO SE-VO1-2021/003561
ID obstarávateľa
239
Hlavný kód CPV
30125100-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
13 370 279,99
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
26. 8. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:05
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO
00151866
Mesto
Bratislava - Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Tatiana Valentovičová
Kontaktný email
 tatiana.valentovicova2minv.sk
Kontaktný telefón
 +421 250944547
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto zákazky je dodanie originálneho spotrebného materiálu pre nové tlačiace zariadenia a tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ (ďalej ako tovar). Predmetom zákazky je aj poskytnutie služieb súvisiacich s dodaním tovaru na miesto dodania: doprava do miesta dodania, vyloženie z dopravného prostriedku a uloženie v mieste dodania, ako aj ekologická likvidácia použitého spotrebného materiálu.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality EKS na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie. Online verejné otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2061
Doplňujúce informácie
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje podľa § 20 zákona. 2. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 3.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 6. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v nasledovných výškach a to pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo: Pre časť 1 sa zábezpeka ponuky vyžaduje vo výške 70 000,00 EUR (slovom sedemdesiattisíc) EUR Pre časť 02 sa zábezpeka ponuky vyžaduje vo výške 50 000,00 EUR (slovom päťdesiattisíc) EUR Pre časť 03 sa zábezpeka ponuky vyžaduje vo výške 50 000,00 EUR (slovom päťdesiattisíc) EUR Pre časť 04 sa zábezpeka ponuky vyžaduje vo výške 50 000,00 EUR (slovom päťdesiattisíc) EUR Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov. 7.Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Miesta dodania Bratislava a Trnava 4 456 760,00 EUR Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
2 Miesta dodania: Trenčín a Nitra 2 971 173,33 EUR Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
3 Miesta dodania Žilina a Banská Bystrica 2 971 173,33 EUR Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
4 Miesta dodania Prešov a Košice 2 971 173,33 EUR Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
Položky detailne
[1] Miesta dodania Bratislava a Trnava
  4 456 760,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad MV SR, Sklad na Račianskej 45, 832 56 Bratislava Úrad MV SR, Sklad na Košickej 47, 812 72 Bratislava CP BA, Sklad na Račianskej 45, 832 56 Bratislava CP Trnava, Kollárova 31, 917 02 Trnava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
4 456 760,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
432574
Názov položky
Miesta dodania Bratislava a Trnava
Kód CPV
30125110-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
[2] Miesta dodania: Trenčín a Nitra
  2 971 173,33 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Centrum podpory Trenčín, Jilemnického 1 Trenčín Centrum podpory Nitra, Pieskova 32 Nitra
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 971 173,33
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
432574
Názov položky
Miesta dodania: Trenčín a Nitra
Kód CPV
30125110-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
[3] Miesta dodania Žilina a Banská Bystrica
  2 971 173,33 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Centrum podpory Žilina, Kuzmányho 26 Žilina Centrum podpory Banská Bystrica, ul. 9. Mája 1 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 971 173,33
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
432574
Názov položky
Miesta dodania Žilina a Banská Bystrica
Kód CPV
30125110-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
[4] Miesta dodania Prešov a Košice
  2 971 173,33 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Centrum podpory Prešov, sklad v Malom Šariši, č. 358 Malý Šariš Centrum podpory Košice, Rampova 7 Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 971 173,33
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
432574
Názov položky
Miesta dodania Prešov a Košice
Kód CPV
30125110-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 173 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží VO SE-VO1-2021/003561
2021 280 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO SE-VO1-2021/003561
Oznámenia detailne
[VO SE-VO1-2021/003561] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO SE-VO1-2021/003561
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 7. 2021
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
432574
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
173
[VO SE-VO1-2021/003561] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO SE-VO1-2021/003561
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 12. 2021
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
432574
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
280