Jedná sa o zvoz a likvidáciu kuchynského odpadu a v intervale 1 krát do týždňa (53 x ročne,preferovaný deň pondelok) odpad sa bude zhromažďovať do 120 l nádob v obci Rohožník v časti sídlisko BD a v časti obce rodinné domy.
Zvoz odpadu z bytových domov, nádoby budú umiestnené v uzamknutých stojiskách počet nádob 20 ks a zvoz z rodinných domov, ktoré budú umiestnené voľne dostupné na určených miestach obcou, počet zberných nádob 11 ks.
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na dodávku služby, manipuláciu, zber odpadu, náklady na dopravu, zneškodnenie odpadu a čistenie nádob
Zmluva bude uzatvorená na 24 mesiacov od podpisu zmluvy
Doplňujúce informácie
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
úspešný uchádzač je povinný pri podpise zmluvy predložiť potrebné dokumenty- povolenia súvisiace so zberom odpadu a likvidáciou odpadu (ŠVPS , OÚŽP)
úspešný uchádzač predloží Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní doloží až úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy