433000 - Zlepšenia eGov služieb Štátnej veterinárnej potravinovej správy SR
Detaily
ID zákazky
433000
Názov
Zlepšenia eGov služieb Štátnej veterinárnej potravinovej správy SR
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
250
Hlavný kód CPV
72200000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
4 232 465,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 9. 2021 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:07
Kontaktný telefón
--
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky
IČO
00156426
Mesto
Bratislava-Karlova Ves
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Katarína Chebeňová
Kontaktný email
 katarina.chebenovasvps.sk
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je prostredníctvom odborných služieb implementovať Komplexný veterinárny a potravinový informačný systému s označením KVEPIS (isvs_9111) projektom Zlepšenia eGov služieb Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR zverejnenom na linku https://metais.vicepremier.gov.sk/detail/Projekt/1bb60784-1cce-4cbc-92cf-9f5d538cff8e/cimaster?tab=basicForm, s výhradou práva uplatnenia opcie podľa stanovených podmienok. Hlavnými cieľmi projektu implementácie KVEPIS sú: zvýšiť početnosť ročne vykonaných úradných kontrol modernizáciou, optimalizáciou a čiastočnou automatizáciou procesov ŠVPS SR a súvisiacich organizácií prostredníctvom informačného systému KVEPIS, zvýšiť kvalitu výkonu úradných kontrol s cieľom minimalizácie výskytu procesných chýb a s cieľom zabezpečiť vysoký štandard zdravia zvierat, vysokú úroveň bezpečnosti potravín, krmív a zvýšiť dôveru spotrebiteľov zavádzaním inovatívnych postupov kontroly potravinového reťazca, podporených informačným systémom KVEPIS, skrátiť čas potrebný na výkon úradných kontrol elektronizáciou, integráciou a čiastočnou automatizáciou administratívnych procesov a činností spojených s koordináciou všetkých organizačných zložiek kontroly, vybudovať a zaviesť procesy elektronickej ambulantnej knihy v podmienkach SR, vybudovať a zaviesť procesy elektronickej bitúnkovej knihy v podmienkach SR, občanom, firmám, poľnohospodárom a potravinárom zjednodušiť dostupnosť služieb a odstrániť zbytočnú administratívnu záťaž vybudovaním kvalitných elektronických služieb KVEPIS.
Informácie o otváraní ponúk
S použitím funkcionality IS EVO on-line sprístupnenia ponúk - t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do uplynutia lehoty na otváranie ponúk. Bližšie pozri bod 22.1 Súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výlučne prostredníctvom IS EVO, ktorý je dostupný na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (IS EVO ver. 18.0), okrem osobitných prípadov komunikácie a výmeny informácií, ak sú výslovne uvedené v súťažných podkladoch. 2.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zábezpeku, ktorá je stanovená vo výške 200 000,- EUR. Bližšie k podmienkam zloženia zábezpeky pozri bod 15 Súťažných podkladov. 3.Elektronická ponuka uchádzača sa predkladá v zmysle § 66 ods. 7 ZVO ako jednoetapová (t. j. bez rozdelenia na časti Ostatné a Kritériá). 4.Zmluva, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly verejnému obstarávateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu verejného obstarávateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5 (https://www.partnerskadohoda.gov.sk/metodicke-pokyny-cko-auv- sr/), ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO. 5.Úspešný uchádzač berie na vedomie právo verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy bez akýchkoľvek sankcií kedykoľvek v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania a výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania služieb. 6.Úspešný uchádzač berie na vedomie, že dielo je predmetom projektu, ktorého implementácia spolu s financovaním v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku musí byť ukončená najneskôr do 30.06.2023. 7.Podrobné podmienky a požiadavky k tomuto verejnému obstarávaniu sú uvedené vo zverejnených Súťažných podkladoch na profile verejného obstarávateľa, ako aj v ostatných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk a zverejnených na profile verejného obstarávateľa. 8.Toto verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, napr. umožnením bez obmedzenia využiť subdodávateľov ako aj zdrojov a kapacít hospodárskych subjektov ako iných osôb podľa zákona o verejnom obstarávaní a v možnosti zoskupiť sa v rámci skupiny dodávateľov, ktorá predloží spoločnú ponuku. Ďalej technická špecifikácia je vypracovaná tak, aby zohľadnila riešenia vhodné pre všetkých užívateľov. Rovnako dostupnosť pre osoby so zdravotným postihnutím vo vzťahu ku všetkým koncovým službám a službám dostupným pre občanov a podnikateľov. 9.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 184 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) SVPS/OPII/eGov/02/2021
2022 120 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky SVPS/OPII/eGov/02/2021
Oznámenia detailne
[SVPS/OPII/eGov/02/2021] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SVPS/OPII/eGov/02/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 8. 2021
ID obstarávateľa
250
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
433000
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
184
[SVPS/OPII/eGov/02/2021] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SVPS/OPII/eGov/02/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 5. 2022
ID obstarávateľa
250
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
433000
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
120