433416 - Rozšírenie portfólia služieb a inovácia služieb elektronického zdravotníctva
Detaily
ID zákazky
433416
Názov
Rozšírenie portfólia služieb a inovácia služieb elektronického zdravotníctva
Referenčné číslo
NCZI_RISEZ_US
ID obstarávateľa
630
Hlavný kód CPV
72212100-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
20 394 362,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 9. 2021 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:06
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Národné centrum zdravotníckych informácií
IČO
00165387
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Slavomír Pintér
Kontaktný email
 tenderpactumpark.eu
Kontaktný telefón
 +421 908467265
Rozširujúce info
Popis zákazky
Národný projekt Rozšírenie portfólia služieb a inovácia služieb elektronického zdravotníctva (ďalej iba RISEZ) je v plnej kompetencii NCZI. Projekt je určený všetkým aktérom v procesoch elektronického zdravotníctva v SR označenom ako ezdravie. Cieľom implementácie RISEZ je rozšíriť a doplniť elektronické služby, doplniť nové komponenty a minimalizovať problematické oblasti pri používaní elektronických služieb systému ezdravie v sektore zdravotníctva. RISEZ doplní nástroje a služby pre bezpečnejšiu a efektívnejšiu zdravotnú starostlivosť poskytovanú motivovaným a do procesu hlbšie zapojeným občanom a pacientom. Dôraz bude kladený aj na lepšie využívanie ľudských zdrojov v procese poskytovania ZS a znižovanie administratívnej záťaže ZPr. Predmetom Projektu je zber štruktúrovaných údajov o poskytnutej ZS a súvisiacich výkonoch ZS od PZS, zníženie administratívnej záťaže zdravotníckych pracovníkov, zapojenie občana do procesu edukácie, prevencie, diagnostiky a liečby zabezpečené otvorenie systému implementáciou nových služieb a API. Výsledkom projektu bude vytvorenie nových služieb pre občanov a podnikateľov ako aj zlepšenie údajovej bázy systému eZdravie, zavedením elektronických služieb, ktoré prispievajú k riešeniu životných situácií pre občanov a podnikateľov. Projekt prispeje k zvýšeniu kvality, štandardu a dostupnosti elektronických služieb a riešeniu životných situácií pre občanov a podnikateľov, kde pre oblasť eVyšetrenie to bude pre pacienta znamenať, že nemusí už so sebou nosiť papierovú zdravotnú dokumentáciu, ak je odoslaný k špecialistovi, môže si skontrolovať údaje vo svojej zdravotnej knižke zapísané z vyšetrenia, a pre oblasť eVykazovanie to bude znamenať zjednodušenie a odbúranie administratívnej záťaže v oblasti štatistických výkazov pre lekárov, čo lekárom umožní dôkladne vyšetriť viac pacientov v rámci pracovného dňa. Projektom bude vytvorený bezpečný kanál pre zasielanie údajov o zdravotnej dokumentácií pacienta do zdravotných poisťovní. Ďalším prínosom projektu bude otvorenie systému eZdravie (NZIS) pre rozširovanie platformy mZdravie, čo predstavuje otvorenie systému pre tretie strany pomocou využitia rozhrania API a príslušných štandardov a vytvorenie predpokladov pre využitie nových, inovatívnych služieb, nových mobilných aplikácií alebo nových front-endových aplikácií. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti v časti B.1 - Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v časti B.3 Obchodné podmienky (t. j. Zmluva o dielo na dodávku informačného systému/ Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému).
Doplňujúce informácie
1. Elektronická aukcia sa nepoužije. 2. Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE a využitím všetkých jeho funkcionalít. Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS JOSEPHINE. Podrobné informácie o IS JOSEPHINE určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 3) Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle §48 ZVO. 4) Doručovanie podaní-v IS JOSEPHINE sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5) Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejného obstarávania a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 7. Zábezpeka sa vyžaduje 500 000,00 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, jedná sa o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO. 10. V zmysle § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 11. Termín poskytnutia predmetu zákazky je určený na najviac 140 mesiacov (20 mesiacov realizácia diela maximálne však do 30.06.2023, 60 mesiacov podporné služby, 60 mesiacov podporné služby opcia), pričom lehota na dodanie diela plynie odo dňa účinnosti zmluvy v mieste plnenia podľa určenia verejného obstarávateľa
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 20 394 362,50 EUR Softvérový balík pre konkrétne odvetvie
Položky detailne
[1]
  20 394 362,50 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Národné centrum zdravotníckych informácií Lazaretská 26 811 09 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
20 394 362,50
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
433416
Názov položky
--
Kód CPV
48100000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
140
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérový balík pre konkrétne odvetvie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 180 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenia užších súťaží NCZI_RISEZ_US
2022 1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE NCZI_RISEZ_US
Oznámenia detailne
[NCZI_RISEZ_US] vyhlásenia užších súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia užších súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NCZI_RISEZ_US
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 8. 2021
ID obstarávateľa
630
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MU
ID zákazky
433416
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
180
[NCZI_RISEZ_US] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NCZI_RISEZ_US
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 1. 2022
ID obstarávateľa
630
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
433416
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
1