433429 - MANAŽMENT ÚDAJOV ŽILINSKÉHO SAMOSPRÁVNEHO KRAJA
Detaily
ID zákazky
433429
Názov
MANAŽMENT ÚDAJOV ŽILINSKÉHO SAMOSPRÁVNEHO KRAJA
Referenčné číslo
31_21
ID obstarávateľa
8276
Hlavný kód CPV
72600000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 116 991,99
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 9. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:07
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Žilinský samosprávny kraj
IČO
37808427
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Barbora Gondžárová, PhD.
Kontaktný email
 obstaravaniezilinskazupa.sk
Kontaktný telefón
 +421 415032457
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zavedenie manažmentu údajov v prostredí ŽSK v nadväznosti na strategické dokumenty SR pre oblasť informatizácie, predovšetkým NKIVS a strategickej priority Manažment údajov, ale aj strategickej priority Otvorené údaje vrátane služby poskytovanej pri prevádzke diela. Aktivity Data governance prebiehajú počas celej dĺžky implementácie v rozsahu: - Návrh procesov Data governance na úrovni strategického, taktického a prevádzkového riadenia údajov Žilinského samosprávneho kraja; - Implementácia procesov a organizačného zabezpečenia procesov; - Návrh a implementácia Data governance metodológie. Analytické aktivity zahŕňajú: - Analýzu aktuálneho stavu dátového prostredia Žilinského samosprávneho kraja; - Identifikáciu implementačného rozsahu; Návrh štrukturovania rozsahu do kompaktných dátových segmentov. Cieľom je zadefinovať taký blok implementačných činností ktoré je možné realizovať ucelenou dodávkou tak, aby bolo možné dodať end-to-end riešenie ktorého úspešnosť je možné vyhodnotiť definovanými metrikami. Dátový segment by mal byť charakterizovaný: - ucelenou dátovou oblasťou resp. doménou; - zoznamom dotknutých informačných systémov a ich rozhraní zahrnutých do implementácie; - identifikovanými implementačnými rizikami (hlavne kvalita dát a ich dostupnosť); - detailnými funkčnými požiadavkami pre implementačnú realizáciu dátového segmentu formou dokumentu Detailnej funkčnej špecifikácie. Následne je zahájené postupné implementovanie ďalších dátových segmentov formou dodávok end-to-end riešení. Dodávka je definovaná: -definovaným rámcom Data governance; -rozsahom dátového segmentu; -detailnou funkčnou špecifikáciou pre dátový segment; -cieľmi v oblastiach: dátovej kvality, referencovania a princípu jedenkrát a dosť, zabezpečenie dátovej podpory pre službu Mojedáta a Analytické spracovanie údajov vo VS. Základné priority pre určenie dátových segmentov: 1.Zavedenie referencovania existujúcich alebo do začiatku projektu vyhlásených referenčných údajov, čo musí byť reprezentované: - integráciou pre zabezpečenie konzumovania referenčných údajov zo systému CSRÚ; - stotožnením údajov voči objektom evidencie Žilinského samosprávneho kraja; -implementáciou použitia referenčných údajov v prostredí ŽSK. 2.Zabezpečenie a vyhlásenie referenčných údajov na strane ŽSK, čo musí byť reprezentované: - zabezpečením kvality dát Žilinského samosprávneho kraja; -integráciou pre poskytovanie referenčných údajov do systému CSRÚ; -legislatívnym postupom vyhlásenia referenčných údajov. Rozsah služieb poskytovaných pri prevádzke diela: -Zabezpečenie prevádzky -Legislatívny update -Podpora SW 3. strán Podrobné informácie v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Osoby oprávnené za uchádzačov, ktorí predložili ponuky. Ak je osoba splnomocnená na daný úkon preukáže sa plnou mocou na zastupovanie za uchádzača.
Doplňujúce informácie
1. Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom IS EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú sprístupnené záujemcom v IS EVO. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi v IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. ZÁBEZPEKA: 25 000 EUR. Podrobnosti v súťažných podkladoch. 4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZoVO. 5. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 6. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. 7. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nie sú zapísaní v RPVS. 9. Z dôvodu, že zadávanie zákazky podlieha schváleniu poskytovateľom finančného príspevku, verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu až po vykonaní administratívnej kontroly predmetného verejného obstarávania, a to len v prípade pozitívneho výsledku kontroly a schválenia pridelenia finančných prostriedkov. 10. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu zabezpečenia komplexnej dodávky jedným dodávateľom.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 182 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 31_21
2021 250 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 31_21
Oznámenia detailne
[31_21] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
31_21
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 8. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
433429
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
182
[31_21] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
31_21
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 11. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
433429
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
250