434050 - Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti, denné centrum pre seniorov, denný stacionár v meste Bánovce nad Bebravou
Detaily
ID zákazky
434050
Názov
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti, denné centrum pre seniorov, denný stacionár v meste Bánovce nad Bebravou
Referenčné číslo
OM21BNB050
ID obstarávateľa
4563
Hlavný kód CPV
45215200-9
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
891 446,21
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 10. 2021 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:12
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Bánovce nad Bebravou
IČO
00310182
Mesto
Bánovce nad Bebravou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Marek Halmo
Kontaktný email
 halmoobstarame.sk
Kontaktný telefón
 +421 949581914
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác vedúcich k vybudovaniu nového objektu Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti, denného centra pre seniorov, denného stacionára, ďalej aj CIZS. Tento nový objekt sa vybuduje na mieste pôvodného objektu pre seniorov v meste, ktorý sa musel zo statických dôvodov v uplynulom období asanovať. Stavebný pozemok je rovinatého charakteru s miernym spádom smerom juhovýchodným k Farskej ulici v meste. Pozemok sa nachádza v centre mesta Bánovce nad Bebravou. Pri stavenisku sú už vybudované potrebné inžinierske siete /voda, kanalizácia, plyn, káblový rozvod elektrickej energie, telekomunikačné vedenia a rádiové zariadenia/, ktorých umiestnenie je overené u správcov jednotlivých vedení a porovnané s projektovou dokumentáciou, vyhotovenou pri regenerácii centrálnej mestskej zóny v Bánovciach nad Bebravou. Objekt bude orientovaný svojou pozdĺžnou osou smerom SZ-JV /severozápad juhovýchod/. Vstupy do objektu sú z jeho severovýchodnej strany od jestvujúcej vedľajšej cesty s asfaltovým povrchom. Výstavbou nového objektu CIZS sa aspoň čiastočne riešia chýbajúce kapacity v meste. Mesto potrebuje nové priestory na zabezpečenie zdravotnej starostlivosti i priestory pre seniorov. V navrhovanom objekte bude možné zriadiť potrebné nové ambulancie pre lekárov /gynekologické vyšetrenia, ambulancia pre deti a dorast, praktický lekár pre dospelých, stomatologické oddelenie/. Umožní sa vytvorenie denného centra pre seniorov /denný stacionár/, kde sa seniori budú môcť zdržiavať počas celého dňa. Navrhovaný objekt bude postavený v preluke centrálnej časti mesta Bánovce nad Bebravou s nízkou a stredne vysokou zástavbou pri Farskej ulici. Pred akýmkoľvek začatím výkopových prác je potrebné presné vytýčenie elektrickej prípojky. Architektonické a stavebné riešenie objektu je ovplyvnené tvarom pozemku, ktorý má investor k dispozícii, vyhradenému miestu na zástavbu i architektúrou objektov susedov postavených pri Farskej ulici. Konštrukčne objekt využíva dostupné stavebné materiály, jednoduché konštrukčné riešenie s možnosťou variability, prípadne možných úprav v neskoršom období podľa možností a potrieb investora. Objekt využíva klasické metódy výstavby a konštrukčný systém, primeraný možnostiam a miestnym podmienkam. Pôdorys objektu má pretiahly tvar, pozdĺžnou osou orientovaný smerom SZ-JV. Vstup do objektu je jeden z jeho severovýchodnej strany od jestvujúcej vedľajšej cesty s asfaltovým povrchom. Uskutočnenie stavebných prác je v rozsahu podľa časti B. Opis predmetu zákazky a projektovej dokumentácie, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov (ďalej aj "SP") a výkazu výmer.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. (13) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky vo výške: 25 000,- EUR. 2. Verejný obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že od úspešného uchádzača požaduje zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 50 000,- EUR ku dňu podpisu zmluvy o dielo. Podrobnosti sú špecifikované v súťažných podkladoch a obchodných podmienkach (Zmluva). 3.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanieponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE sa preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE. 4. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE a v profile verejného obstarávateľa.. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a) v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Všetky doklady, ktoré uchádzač predkladá na preukázanie splnenia podmienok účasti (uchádzačom, inou osobou,ktorej zdroje či kapacity sú použité na preukázanie splnenia podmienok účasti, subdodávateľom) musia byť predložené v súlade so súťažnými podkladmi. 7. Lehota plnenia je do 12 mesiacov od prevzatia staveniska. Bližši informácie k lehote plnenia sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť dôkaz o existencii poistenia, pričom jej súčasťou budú najmä nasledovné druhy poistenia - výška a druhy poistenia sú bližšie špecifikované v SP.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 891 446,21 EUR Stavebné práce na stavbe budov určených pre zdravotníctvo
Položky detailne
[1]
  891 446,21 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Bánovce nad Bebravou, Farská ulica, parc. č. 87, 88/1
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
891 446,21
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
434050
Názov položky
--
Kód CPV
45215100-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe budov určených pre zdravotníctvo
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 207 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk OM21BNB050
2022 72 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk OM21BNB050
2023 48 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky OV22BNB126
Oznámenia detailne
[OM21BNB050] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OM21BNB050
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 9. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
434050
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
207
[OM21BNB050] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OM21BNB050
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 3. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
434050
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
72
[OV22BNB126] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OV22BNB126
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 3. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
434050
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
48