435124 - Zavedenie smart technológií v meste Kežmarok
Detaily
ID zákazky
435124
Názov
Zavedenie smart technológií v meste Kežmarok
Referenčné číslo
39/2021
ID obstarávateľa
5844
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
953 337,21
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 12. 2021 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:22
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Kežmarok
IČO
00326283
Mesto
Kežmarok
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Pavel Hulín
Kontaktný email
 hulineurotender.sk
Kontaktný telefón
 +421 524522633
Rozširujúce info
Popis zákazky
Mesto postupne prechádza k poskytovaniu služieb občanom digitálnou formou v súlade s informatizáciou verejnej správy. Týka sa to najmä prenesených kompetencií zo štátnej správy. Mesto a prislúchajúca samospráva má v kompetencii viacero služieb pre občanov, ktoré pre nich riešia otázku bezpečnosti, dopravy, životného prostredia, kultúry, vzdelávania a iných. Väčšina týchto služieb je zastaralého charakteru a nenesú v sebe žiadne prvky informatizácie, typickej pre 21. storočie. Informovanosť občanov je realizovaná v rámci modernej informatizácie prostredníctvom webovej stránky mesta. Aj preto mesto potrebuje začať v niektorej oblasti pre postupnú kompletnú transformáciu na charakter mesta typu SMART city. Pokým vo svete je premena miest na inteligentné samosprávy už dlhšiu dobu bežnou témou, na Slovensku sa realizuje iba priebežne a pomaly. Mesto Kežmarok sa preto snaží dobehnúť tieto trendy zo zahraničia. Na základe internej analýzy procesov informatizácie, zavádzania inteligentných riešení a budovania SMART city boli identifikované nasledovné riešiteľné oblasti: - Verejné osvetlenie - Priechody pre chodcov - Parkovací systém - Kamerový systém - Manažment odpadov Stavebné práce budú realizované podľa zmluvných podmienok FIDC "Žltá kniha". Zákazka sa nedelí na časti nakoľko predstavuje jeden ucelený projekt smart technológií spočívajúci z viacerých inteligentných systémov, v ktorom sú na seba navzájom naviazané aktivity prostredníctvom smart technológií pričom hlavnú rolu zohráva jeden riadiaci /ovládací systém nastavených procesov. Podrobné informácie viď v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Neodporúčame sa zúčastniť otvárania z dôvodu z dôvodu pandemických opatrení. Zákazka je nastavená tak že systém EVO automaticky bezodkladne po otvorení ponúk zasiela zápisnicu z otvárania.
Doplňujúce informácie
(1)Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. V súlade s § 55 ods. 1 sa bude vyhodnotenie týkať uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. (2) Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. (3) Obhliadka staveniska bude na základe písomnej žiadosti, podrobne o čase, mieste, osobách a nahlasovaní viď v SP, miesto je verejne prístupné. Za dodržania podmienok uvedených v SP. (4) Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, odovlávka50)viď zákon, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá lebo vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. (5)Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. (6) Dorozumievanie medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronicky prostredníctvom IS EVO. Záujemca/uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme UVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt(Návod: odkaz https://www.uvo.gov.sk/registrácia, privátna zóna, vytvorenie účtu, vyplniť povinné kolónky kliknúť na tlačidlo odoslať pomocou inštrukcií zaslaných do uvedeného mailu získať prístupové údaje na prihlásenie v ľavom menu kliknúť na Hospodárske subjekty, v prípade že budete reagovať na zákazku v mene hospodárskeho subjektu, ktorý nie je v zozname musíte ho pridať medzi svoje HS kliknutím na + pridať hospodársky subjekt všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky- 5f7.html . Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5844, vyhľadá danú zákazku a rozklikne a v menu detail zákazky sa mu zobrazí menu Položiť otázku , Predložiť ponuku alebo Vstúpiť do zákazky alebo priamo na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5844. Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke na: priamo na linku v úvode výzvy https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/435124 alebo https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5844, čo je odkaz na zoznam zákaziek verejného obstarávateľa, po kliknutí na konkrétnu zákazku bude uchádzač prihlásený do informačného systému UVO môcť kliknúť na "predložiť ponuku" alebo kliknúť na "položiť otázku", čím sa aktivuje jeho prístup k zákazke a aktivujú sa všetky funkcionality IS EVO zo strany uchádzača/záujemcu k tejto zákazke alebo kliknúť na "vstúpiť do zákazky" bez vytvorenia väzby na zákazku. (7)Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. (8)Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 ZVO. (9)Poznámka vyžadovaná elektronickým systémom pri vypĺňaní tohto tlačiva : Jedná sa o obstarávanie inovácií
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 953 337,21 EUR Elektroinštalačné práce
Položky detailne
[1]
  953 337,21 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Kežmarok
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
953 337,21
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
435124
Názov položky
--
Kód CPV
45310000-3
Náklady/cena
--
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektroinštalačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 252 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 39/2021
2021 278 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 39/2021
Oznámenia detailne
[39/2021] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
39/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 11. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
435124
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
252
[39/2021] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
39/2021
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 12. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
435124
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
278