435317 - MODERNIZÁCIA ODBORNÉHO VZDELÁVANIA V SŠ KYSUCKÉ NOVÉ MESTO
Detaily
ID zákazky
435317
Názov
MODERNIZÁCIA ODBORNÉHO VZDELÁVANIA V SŠ KYSUCKÉ NOVÉ MESTO
Referenčné číslo
68_21_4
ID obstarávateľa
8276
Hlavný kód CPV
39162100-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
16 560,41
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 12. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:25
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Žilinský samosprávny kraj
IČO
37808427
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Štefan Buzek
Kontaktný email
 obstaravaniezilinskazupa.sk
Kontaktný telefón
 +421 415032252
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka vybavenia učební školy špecializovanými zariadeniami.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1. Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom IS EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované azverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú sprístupnené záujemcom v IS EVO. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi v IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. ZÁBEZPEKA: Nepoužije sa 4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. 5.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 6.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. 7.Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nie sú zapísaní v RPVS. 9. Vzhľadom na pravidlá zadávania zákaziek a ich kontroly vydané Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR ako Riadiaceho orgánu pre Integrovaný regionálny operačný program v dokumente: Príručka k procesu verejného obstarávania si verejný obstarávateľ dohodne odkladaciu podmienku účinnosti zmluvy. Podrobnosti v návrhu zmluvných podmienok súťažných podkladov. 10. Dodatočné informácie k bodu II.2.7 Dĺžka trvania zákazky. Verejný obstarávateľ v postavení kupujúceho požaduje dodať predmet zmluvy do 90 kalendárnych dní odo dňa doručenia žiadosti kupujúceho o dodanie predmetu zmluvy elektronickou poštou. Zároveň pre vylúčenie pochybností sa verejný obstarávateľ v postavení kupujúceho zaväzuje, že doručí uchádzačovi v postavení predávajúceho žiadosť o dodanie predmetu zmluvy najneskôr do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy (zadania zákazky). 11. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu zabezpečenia dodávky jedným dodávateľom.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 266 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 68_21_4
2022 3 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 68_21_4
Oznámenia detailne
[68_21_4] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
68_21_4
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 11. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
435317
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
266
[68_21_4] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
68_21_4
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 1. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
435317
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
3