435454 - ACCORD – Rekonštrukcia laboratórií
Detaily
ID zákazky
435454
Názov
ACCORD – Rekonštrukcia laboratórií
Referenčné číslo
SP10JP/2021/RUK
ID obstarávateľa
1045
Hlavný kód CPV
45214610-9
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
4 245 835,18
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 1. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:26
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Univerzita Komenského v Bratislave
IČO
00397865
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Miroslav Janík - tender pro s.r.o.
Kontaktný email
 sutaztenderpro.sk
Kontaktný telefón
 +421 918660990
Rozširujúce info
Popis zákazky
Rekonštrukčné práce laboratórií sa budú realizovať na fakultách PRIF UK a FMFI UK v areáli Univerzity Komenského v Mlynskej doline v Bratislave. Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii jednotlivých laboratórií, vrátane projekčných služieb v súlade so zmluvnými pravidlami Žltej knihy FIDIC systémom naplánuj a postav. Súčasťou predmetu zákazky je realizácia obnovy interiéru jednotlivých laboratórií (o.i. výmena podláh, osvetlenia, rozvodov, vyspravenie stien a stropov) ako aj dodávka laboratórneho zariadenia (laboratórne odsávacie boxy, laboratórne stoly, bezpečnostné skrine a ostatný zabudovaný laboratórny nábytok). Rozsah a minimálna technická a kvalitatívna úroveň rekonštrukcií jednotlivých laboratórií sú definované v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Dodávateľ stavebných prác v súlade so zmluvnými pravidlami Žltej knihy FIDIC dodá dokumentáciu pre realizáciu stavby (DRS) a dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby (DSV).
Informácie o otváraní ponúk
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme ERANET. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme ERANET sa zaregistruje do systému na adrese tenderpro.eranet.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému ERANET za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme ERANET. Registrovaný uchádzač sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme ERANET cez komunikačné rozhranie v zmysle súťažných podkladov. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne overených kópii. 3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 ZVO. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že financovanie tejto zákazky nebude schválené riadiacim organom. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 147 500,00 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 9. Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča uchádzačom vykonať obhliadku miesta realizácie stavebných prác, a to za účelom spracovania architektonického návrhu vrátanie kótovania jednotlivých laboratórií s efektívnym a logickým usporiadaním laboratórneho nábytku a odsávacích boxov, so zohľadnením osobitého charakteru pracovných a výskumných činoostí príslušných laboratórií. Uchádzač sa tak môže lepšie oboznámiť s charakterom činností v laboratóriách a získať prehľad o pracovných postupoch v jednotlivých laboratóriách. Vzhľadom na vek budovy, verejný obstarávateľ nedisponuje technickými výkresmi ktoré by mohli byť záväzným podkladom pre vypracovanie projektovej dokumentácie. Je preto potrebné aby si zameranie v potrebnom rozsahu realizoval uchádzač. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie prác idú na ťarchu záujemcu. Po vykonaní úvodnej obhliadky, verejný obstarávateľ na základe žiadosti uchádzača, mu sprístupní všetky laboratóriá za účelom zamerania a to na 3 pracovné dni. 10. Úvodná obhliadka miesta stavby sa uskutoční v termínoch: 30.11.2021 o 10:00 hod s miestom stretnutia vo vestibule Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Mlynskej doline a 07.12.2021 o 10:00 hod s miestom stretnutia vo vestibule Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Mlynskej doline
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 272 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) SP10nJP/2021/RUK
2022 104 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky SP10nJP/2021/RUK
2022 240 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky SP10nJP/2021/RUK
Oznámenia detailne
[SP10nJP/2021/RUK] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SP10nJP/2021/RUK
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 11. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
435454
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
272
[SP10nJP/2021/RUK] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SP10nJP/2021/RUK
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 5. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
435454
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
104
[SP10nJP/2021/RUK] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SP10nJP/2021/RUK
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 11. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
435454
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
240