435615 - Oprava a údržba miestnych ciest, chodníkov, spevnených plôch, obnova a zriadenie vodorovného, zvislého, prenosného dopravného značenia a dopravných zariadení na území mesta Hlohovec do 30.04.2023
Detaily
ID zákazky
435615
Názov
Oprava a údržba miestnych ciest, chodníkov, spevnených plôch, obnova a zriadenie vodorovného, zvislého, prenosného dopravného značenia a dopravných zariadení na území mesta Hlohovec do 30.04.2023
Referenčné číslo
46930/2021/4156/MIK
ID obstarávateľa
4729
Hlavný kód CPV
45233142-6
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
391 580,27
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 1. 2022 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:29
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Hlohovec
IČO
00312509
Mesto
Hlohovec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Martina Miklovičová
Kontaktný email
 martina.miklovicovahlohovec.sk
Kontaktný telefón
 +421 333813384
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú: 1. práce na oprave a údržbe miestnych ciest, chodníkov a spevnených plochách na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo za obdobie od účinnosti zmluvy do 30.04.2023, a 2. stavebné práce na obnove a zmene vodorovného dopravného značenia na miestnych cestách v meste Hlohovec vrátane miestnej časti Šulekovo, dodanie materiálu, umiestňovanie, osadzovanie, údržba, oprava a riadené odstraňovanie zvislého dopravného značenia a prvotné zriadenie zvislého dopravného značenia za obdobie od 01.04.2022 do 30.04.2023 na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo. 1. V súlade s ustanoveniami zák. č.135/1961 Zb. v platnom znení o pozemných komunikáciách (cestný zákon), mesto Hlohovec vykonáva správu miestnych ciest na území mesta Hlohovec a m. č. Šulekovo, ktoré sú vo vlastníctve mesta Hlohovec. Predmet zákazky pozostáva z prác na celoročnej oprave a údržbe povrchov ciest, chodníkov a spevnených plôch v nasledovnom rozsahu: A.Hlavné činnosti predmetu zákazky: A.1. Oprava asfaltových povrchov A.2.Oprava povrchov z dlažieb A.3.Ostatné zemné a búracie práce B.Doplnkové činnosti predmetu zákazky: B.1. Oprava kanalizačných vstupov B.2. Rúrové vedenia B.3.Dopravné zábrany a ostatné doplnkové dopravné zariadenia B.4.Terénne úpravy a iné zemné práce B.5. Dočasné dopravné značenie 2. Predmet zákazky pozostáva z: 1. realizácie nového vodorovného dopravného značenia nástrekom farby alebo z náterových hmôt určených výrobcom na tento účel v predpísanej hrúbke a reflexnom vyhotovení; 2. obnovy existujúceho vodorovného dopravného značenia nástrekom farby určenej výrobcom na tento účel v predpísanej hrúbke a reflexnom vyhotovení; 3. v prípade zmeny existujúceho vodorovného dopravného značenia, z odstránenia pôvodného značenia brúsením alebo zatretím; 4. v prípade nového vodorovného značenia, z rozmerania a predznačenia plochy; 5. pred realizáciou nového vodorovného značenia, pri zmene existujúceho alebo pri obnove existujúceho vodorovného dopravného značenia, z očistenia povrchu vozovky, plochy parkoviska a pod. v závislosti od znečistenia mechanickým odstránením nečistôt, pozametaním, povysávaním príp. umytím saponátovým roztokom; 6. odstránenia (demontáže) zvislých dopravných značiek zo stĺpikov alebo konzol s naložením na dopravný prostriedok a s odvozom; 7. odstránenia (demontáže) stĺpikov alebo konzol zvislých dopravných značiek s naložením na dopravný prostriedok a s odvozom, zásyp, zhutnenie prípadne dočistenie a úprava okolia do pôvodného stavu; 8. osadenia oceľového stĺpika alebo konzoly do betónovej pätky s vykopaním alebo vyvŕtaním jamôk do hĺbky 60 cm; 9. montáže zvislých dopravných značiek na oceľový stĺpik alebo konzolu; 10. montáže zvislých dopravných značiek na stožiar verejného osvetlenia; 11. dodávky dopravných značiek, príslušenstva a dopravných zariadení; 12. opravy poškodených zvislých dopravných značiek, nosných konštrukcií a dopravných zariadení; 13. chemického čistenia zvislých dopravných značiek znečistených nástrekom sprejov; 14. mechanického čistenia zvislých dopravných značiek od nečistôt; 15. osadenia dočasného dopravného značenia podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa na základe projektov dopravného značenia, pre zabezpečenie iných činností: 15.1 osadenie dočasného dopravného značenia v prípade vzniku mimoriadnych havarijných stavov na jestvujúcom trvalom dopravnom značení toto bude osadené do doby opravy trvalého značenia 15.2 osadenie dočasného dopravného značenia podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa na základe projektov dopravného značenia, pre zabezpečenie iných činnosti, potrebných pre objednávateľa, ako je napríklad zabezpečenie uzávierky ciest a vyznačení obchádzkovej trasy v prípade konania spoločenských akcií a podobne; 16. montáže dopravných zrkadiel na stožiar verejného osvetlenia; 17. montáže dopravných zrkadiel na stĺpiky alebo konzoly. Podrobný opis zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Informácie o otváraní ponúk
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Doplňujúce informácie
Dátum začatia uvedený v bode II. 2.7 je orientačný. Závisí odo dňa účinnosti zmluvy. 1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 4. Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435615. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 5. Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 6. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 7. Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Obsah ponuky uchádzača je podrobne uvedený v dobe 17 súťažných podkladov: Ponuka predložená uchádzačom sa predkladá tak, že bude obsahovať: 8.1 Krycí list ponuky, 8.2 Formulár plnenie kritéria na hodnotenie ponúk, 8.3 Vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami určenými verejným obstarávateľom, 8.4 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky podľa bodu B.3.1 časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov - návrh zmluvy, 8.5 Kalkulácia ponúknutej ceny(ocenený položkový rozpočet) v zmysle predmetu zákazky spracovaná v súlade s bodom B.2.2. časti B.2 SPÔSOB URČENIA CENY súťažných podkladov, 8.6 V prípade skupiny dodávateľov čestné vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané oprávnenými osobami všetkých členov skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov požadovanú právnu formu súťažných podkladov. 8.7 V prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, 8.8 Všetky doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov, 8.9 Čestné vyhlásenie uchádzača, že na zabezpečenie prác na oprave a údržbe miestnych ciest, chodníkov, spevnených plôch, obnove a zriadení vodorovného, zvislého, prenosného dopravného značenia a dopravných zariadení na území mesta Hlohovec a miestnej časti Šulekovo použije certifikované materiály (živičné zmesi, betón a ďalšie) o čom predloží príslušné doklady pri realizácii predmetnej zákazky. 8.10 V prípade, ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil. 8.11 Súbor s kópiou kompletnej ponuky s neprekrytými údajmi, podpismi a pečiatkami a súbor s kópiou kompletnej ponuky s prekrytými osobnými údajmi fyzických osôb. Uchádzač je povinný prekryť tie časti dokumentov, v ktorých sa nachádzajú osobné údaje nad tento rozsah: meno a priezvisko, emailová adresa a telefónne číslo. Uvedené je nevyhnutné pre dodržanie ochrany spracovávaných osobných údajov, Verejný obstarávateľ odporúča, aby doklady a dokumenty v ponuke uchádzač zoradil v poradí podľa Krycieho listu ponuky a aby jednotlivé súbory a dokumenty boli vzostupne očíslované. Ostatné informácie k zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 391 580,27 EUR Asfalt
Položky detailne
[1]
  391 580,27 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Územie mesta Hlohovec a miestnej časti Šulekovo.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
391 580,27
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
435615
Názov položky
--
Kód CPV
44113620-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Asfalt
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 287 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 46930/2021/4156/MIK
2022 24 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk MSUHC/3234/2022/178/MIK
Oznámenia detailne
[46930/2021/4156/MIK] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
46930/2021/4156/MIK
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 12. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
435615
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
287
[MSUHC/3234/2022/178/MIK] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MSUHC/3234/2022/178/MIK
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 1. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
435615
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
24