435680 - Služby podpory prevádzky, údržby a rozvoja Informačného systému krízového riadenia COVID 19
Detaily
ID zákazky
435680
Názov
Služby podpory prevádzky, údržby a rozvoja Informačného systému krízového riadenia COVID 19
Referenčné číslo
ISCOVID
ID obstarávateľa
1320
Hlavný kód CPV
72000000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
182 700,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 12. 2021 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 11:28
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky
IČO
00607223
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Tomáš Cholasta
Kontaktný email
 uvzprocess-management.sk
Kontaktný telefón
 +421 254653904
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom obstarávania je podpora prevádzky, údržby a rozvoja Informačného systému krízového riadenia COVID 19 vrátane modulu Plošné testovanie (Antigénové testovanie). IS COVID 19 slúži na evidenciu laboratórnych žiadaniek a výsledkov testovania na vírus SARS-CoV-2 v prostredí ÚVZ SR. Ide o centrálny systém, pomocou ktorého sa registrujú všetky žiadanky zo štátnych a súkromných laboratórií poverených štátom na výkon tejto činnosti. Pre štátne laboratória RÚVZ a SAV je súčasťou systému WEB rozhranie pre typovanie žiadaniek a ich výsledkov. Web rozhranie je responzívne, t.j. prispôsobuje sa veľkosti zobrazovacieho zariadenia. Súkromné a aj štátne laboratóriá (nemocnice) sú pripojené cez nevizuálne rozhranie, ktoré je bezobslužné a plne automatizované. Tieto laboratóriá nemajú v systéme registrovaných používateľov a pokiaľ nemajú udelenú výnimku od ÚVZ SR, tak nemajú prístup do web rozhrania systému. Laboratória posielajú dáta o žiadankách a vykonaných testoch do centrálnej databázy cez definované integračné rozhranie. Definícia integračného rozhrania je špecifikovaná integračným manuálom.
Informácie o otváraní ponúk
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1) Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE a využitím všetkých jeho funkcionalít. Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS JOSEPHINE. Podrobné informácie o IS JOSEPHINE určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 2) Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 113 ods. 7 ZVO. 3) Doručovanie podaní v IS JOSEPHINE sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 4) Ak uchádzač použije JED, alebo čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om, alebo čestným vyhlásením. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om, alebo čestným vyhlásením, v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejného obstarávania a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 6) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje v súlade s §57 ods.2 ZVO právo zmluvu nepodpísať a zrušiť verejné obstarávanie, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 7) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa §40 ods.6 písm. g) ZVO. 8) Zákazka bude zadaná postupom podlimitnej zákazky podľa § 112 - 114 zákona o verejnom obstarávaní, pričom vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 ods. 6 druhej vety. 9) Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky v sume 5 300 EUR, pričom podrobné informácie sú v SP, bod 19.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 278 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk ISCOVID
2022 13 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ISCOVID
Oznámenia detailne
[ISCOVID] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ISCOVID
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 12. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
435680
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
278
[ISCOVID] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ISCOVID
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 1. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
435680
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
13