436065 - Externé riadenie projektov ÚDZS
Detaily
ID zákazky
436065
Názov
Externé riadenie projektov ÚDZS
Referenčné číslo
04032022/EM/UDZS
ID obstarávateľa
9119
Hlavný kód CPV
79421000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
240 168,75
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 4. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:12
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
IČO
30796482
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Hana Šlachtová
Kontaktný email
 hana.slachtovaudzs-sk.sk
Kontaktný telefón
 +421 908464595
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je riadenie a implementácia projektu Manažment údajov ÚDZS - CRP, RZP, RPZS, RÚ a projektu ePrehliadky ÚDZS v rámci operačného programu Integrovaná infraštruktúra 2014-2020, prioritná os 7 Informačná spoločnosť, kód projektu v ITMS2014+: 311071Z744 a 311071Z742. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 1 (príloha č. 1A a 1B) súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (FO), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (PO) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti (OP) a dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca sa preukáže OP, dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania a/alebo v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk. 4. VO odporúča záujemcom, resp. uchádzačov, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľke konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Podmienky účasti podľa oznámenia, bodu III.1.1) Osobné postavenie, III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 5 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 3 SP. 7. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 4 000,00 EUR (len pre 1. časť zákazky). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v bode 12 SP. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet VO alebo predložená vo forme bankovej záruky alebo vo forme poistenia záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. VO bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených VO a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky sú uvedené v príslušnej časti SP (bod 12.5 písm. a)). V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky, príp. vo forme poistenia záruky, musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk. 8. Náklady spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 9. Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, ani obstarávanie inovácií. 10. Za účelom prípravy súťažných podkladov verejný obstarávateľ neuskutočnil prípravné trhové konzultácie. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak Riadiaci orgán, alebo iný kontrolný orgán identifikuje pochybenia, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO. 12. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vylúči záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Externé riadenie projektu Manažment údajov ÚDZS CRP, RZP, RPZS, RÚ 158 768,75 EUR Riadenie projektov iných ako pre stavebné práce
2 Externé riadenie projektu ePrehliadky ÚDZS 81 400,00 EUR Riadenie projektov iných ako pre stavebné práce
Položky detailne
[1] Externé riadenie projektu Manažment údajov ÚDZS CRP, RZP, RPZS, RÚ
  158 768,75 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
158 768,75
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
436065
Názov položky
Externé riadenie projektu Manažment údajov ÚDZS CRP, RZP, RPZS, RÚ
Kód CPV
79421000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
19
Názov kritéria
--
CPV kód
Riadenie projektov iných ako pre stavebné práce
[2] Externé riadenie projektu ePrehliadky ÚDZS
  81 400,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
81 400,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
436065
Názov položky
Externé riadenie projektu ePrehliadky ÚDZS
Kód CPV
79421000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Riadenie projektov iných ako pre stavebné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 66 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 04032022/EM/UDZS
2022 243 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 08112022/EM/UDZS
Oznámenia detailne
[04032022/EM/UDZS] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
04032022/EM/UDZS
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 3. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
436065
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
66
[08112022/EM/UDZS] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
08112022/EM/UDZS
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 11. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
436065
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
243