436606 - Novostavba objektu DSS – zariadenie podporovaného bývania v rámci projektu „Odsťahovanie z kaštieľa Ladomerská Vieska – I. etapa transformácie DSS“
Detaily
ID zákazky
436606
Názov
Novostavba objektu DSS – zariadenie podporovaného bývania v rámci projektu „Odsťahovanie z kaštieľa Ladomerská Vieska – I. etapa transformácie DSS“
Referenčné číslo
ID 2343 (3)
ID obstarávateľa
1562
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
454 065,94
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 2. 2022 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:04
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Domov sociálnych služieb
IČO
00647918
Mesto
Ladomerská Vieska
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Miroslava Urblíková
Kontaktný email
 dssdsslvieska.sk
Kontaktný telefón
 +421 948725241
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rámci projektu "Odsťahovanie z kaštieľa Ladomerská Vieska I. etapa transformácie DSS". Jedná sa o stavebné práce súvisiace s novostavbou objektu DSS, zariadenie podporovaného bývania a spevnených plôch na pozemku podľa C-KN p. č. 1342, 1343 s napojením na miestnu komunikáciu III/2484 na ulici Partizánska na pozemku podľa C-KN parc. č. 2031 v katastrálnom území Žiar nad Hronom cez upravený jestvujúci vjazd. Novostavba bude pozostávať z dvoch samostatných bytových jednotiek s kapacitou 6 osôb a priestorov určených pre zamestnancov domova sociálnych služieb. Navrhovaný objekt sa osadí od hraníc susediacich pozemkov a celý objekt je navrhovaný ako bezbariérový pre pohyb imobilných osôb. Podrobné riešenie je spracované v súvisiacej projektovej dokumentácii (Príloha č. 2 súťažných podkladov) ako aj vo výkaze výmer (príloha č. 3 súťažných podkladov). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj "SP") a v prílohách SP.
Informácie o otváraní ponúk
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti: - v zmysle §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finanč. a ekonomick. postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. časti JED alebo - v zmysle §114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, kt. čestným vyhlásením nahradil. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle §20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle §49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasled.spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dni v čase 8.00-16.00 hod., -počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 prac. dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom k skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s §112 ods. 6 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ v zmysle §42 ods. 12 ZVO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa ekonomických, sociálnych a kvalitatívnych hľadísk, tieto sú uvedené v časti A. bod 23.2. súťažných podkladov. 8. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty (povinnosť zhotoviteľa zriadiť si transparentný účet a uhrádzať z neho svoje záväzky voči subdodávateľom). Viac v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií. 9. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 454 065,94 EUR Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
Položky detailne
[1]
  454 065,94 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom vykonania Diela v zmysle bodu 1. článku III. Zmluvy o dielo je Obec Žiar nad Hronom, okres Žiar nad Hronom, Žiar nad Hronom, C-KN č. 1342, 1343.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
454 065,94
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
436606
Názov položky
--
Kód CPV
45215200-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
15
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 88 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky ID 2343 (3)
2022 29 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE ID 2343 (3)
2023 111 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania ID 2343 (3)
2023 215 PF-ZMENA -- ID 2343 (3)
Oznámenia detailne
[ID 2343 (3)] Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 2343 (3)
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 4. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IB
ID zákazky
436606
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
88
[ID 2343 (3)] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 2343 (3)
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 1. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
436606
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
29
[ID 2343 (3)] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 2343 (3)
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 6. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
436606
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
111
[ID 2343 (3)]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-ZMENA
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Zmena zmluvy
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 2343 (3)
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 11. 2023
ID obstarávateľa
--
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
436606
Názov dokumentu
Oznámenie o zmene zmluvy
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
215