436640 - Obstaranie nábytku
Detaily
ID zákazky
436640
Názov
Obstaranie nábytku
Referenčné číslo
2021/5/Knižnica Ružinov
ID obstarávateľa
840
Hlavný kód CPV
45421153-1
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
179 442,17
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
23. 2. 2022 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:02
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Knižnica Ružinov
IČO
00226815
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Hilda Regulová Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 82102 Bratislava
Kontaktný email
 gajdosovaelconsulting.sk
Kontaktný telefón
 +421 903400529
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú práce - výroba nábytku na mieru, dodanie a montáž atypického a vstavaného nábytku do priestorov knižnice, ktoré sú limitujúcim faktorom rozsahu predmetu zákazky: -presné zameranie interiéru pre výrobu nábytku -výroba nábytku -dodanie atypického nábytku, vstavaného nábytku, mobiliáru -montáž nábytku a ostatného interiérového vybavenia -doprava. Nábytok, ktorý je predmetom zákazky, tvorí dôležitú časť revitalizácie priestoru knižnice. Okrem mobiliáru ako napríklad regálov, policových stien, vitrín, čalúneného sedenia, stoličiek, stolov, pracovných stolov, ide o atypové zostavy. Tieto majú nadväznosti na ostatné dodávky ako sú stavebné práce v interiéri a montáž špecializovaného zariadenia. Výroba, dodanie a montáž nábytku, budú realizované podľa projektovej dokumentácie a zadania časť Nábytok spracovanej: Generálny projektant: MFA, s.r.o., Čečinova 2, 821 05 Bratislava Zodpovedný projektant: Ing. arch. Marek Fillo 1452 AA Projektová dokumentácia: november 2020 Podrobnejšie informácie sú uvedené v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou IS EVO ver. 18 aj s ohľadom na možné pandemické opatrenia. Viď Príručka k funkcionalite.
Doplňujúce informácie
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 5.Lehota splatnosti faktúr a konečnej faktúry je 14 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky 6.Vyžaduje sa záručná lehota 24 mesiacov. 7. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval plán užívania a údržby predmetu zmluvy. 8.Vecný a časový harmonogram bude prílohou k zmluve a bude zohľadňovať potreby realizácie a fakturácie určených položiek nábytku s termínom do 30.6.2022. 9.Úspešný uchádzač/zhotoviteľ zabezpečí odvoz a naloženie s použitým obalovým materiálom na svoje náklady a v súlade s príslušnými predpismi v oblasti odpadového hospodárstva, o čom predloží objednávateľovi doklady spoločne s faktúrou podľa čl. 6 návrhu zmluvy. 10. Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ako dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií a nárokov v prípade obmedzenia finančných zdrojov na financovanie predmetu zákazky nadriadeným orgánom a ďalej postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. 11.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 12.VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 13.Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12). 14.Ostatné informácie sú v SP. 15. Verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 179 442,17 EUR Kancelársky nábytok
Položky detailne
[1]
  179 442,17 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miletičova 47, Bratislava, p.č. 9384/20, katastrálne územie Nivy Bratislava Ružinov, okres Bratislava II.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
179 442,17
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
436640
Názov položky
--
Kód CPV
39130000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
3
Názov kritéria
--
CPV kód
Kancelársky nábytok
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 21 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2021/5/Knižnica Ružinov
2022 118 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 2021/5/Knižnica Ružinov
Oznámenia detailne
[2021/5/Knižnica Ružinov] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021/5/Knižnica Ružinov
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 1. 2022
ID obstarávateľa
840
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
436640
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
21
[2021/5/Knižnica Ružinov] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021/5/Knižnica Ružinov
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 5. 2022
ID obstarávateľa
840
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
436640
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
118