436700 - Softvérový balík pre vzdelávanie
Detaily
ID zákazky
436700
Názov
Softvérový balík pre vzdelávanie
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
21125
Hlavný kód CPV
48100000-9
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
500 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 2. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:04
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Nezisková organizácia EDULAB
IČO
45738424
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Jana Kavčiaková
Kontaktný email
 kavciakovajyahoo.com
Kontaktný telefón
 +421 232199121
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému, ktorý bude slúžiť na zadávanie zákaziek na kúpu a dodanie bežne dostupných tovarov softvérových balíkov pre oblasť vzdelávania. V rámci tohto DNS sa budú obstarávať bežne dostupné tovary, ktoré sú zaradené podľa spoločného slovníka obstarávania (CPV) v skupine: 481,482 a 483 vrátane ich inštalácie a podpory.
Doplňujúce informácie
1.) Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS (dynamického nákupného systému) § 58 - § 61 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. 2.) Dynamický nákupný systém bude zriadený na obdobie 24 mesiacov odo dňa zriadenia DNS. 3.) Záujemca pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní ale verejný obstarávateľ ho následne vyzve na preukázanie splnenia podmienok účasti požadovanými dokladmi. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. Elektronická verzia Jednotného európskeho dokumentu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sklang=sk . 4.) Verejný obstarávateľ uvádza, že lehota uvedená v bode IV.2.6) oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania je len informatívna a môže sa meniť v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa. 5.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo hlavné miesto dodania alebo plnenia upraviť v konkrétnej výzve v rámci zriadeného DNS. 6.) Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/17221/summary ako aj v odkaze na profile verejného obstarávateľa, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7.). Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po zaradení do DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažucej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému josephine. Pravidlá pre doručovanie: Plynutie zákonných lehôt pri elektronickej komunikácií je viazané na deň odoslania správy, ktorý je aj dňom jej doručenia. Pod pojmom doručenie rozumieme moment, kedy bola správa záujemcovi/uchádzačovi doručená prostredníctvom systému josephine, nie kedy ju záujemca/uchádzač prečítal. Uvedené ustanovenia sa uplatnia pri predkladaní žiadostí o účasť aj pri predkladaní ponúk v konkrétnych zadaných zákazkách v rámci zriadeného DNS. Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v komunikačnom systéme josephine považuje okamih jej odoslania v komunikačnom systéme josephine, a to v súlade s funkcionalitou systému. Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi, resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný email (zadaný pri registrácii do systému josephine) bezodkladne odoslaná informácia, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca, resp. uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky, správy. Záujemca, resp. uchádzač si môže v komunikačnom rozhraní zobraziť celú históriu o svojej komunikácií s verejným obstarávateľom. Ak je odosielateľom informácie záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v komunikačnom systéme josephine v súlade s funkcionalitou systému.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Softvérový balík pre oblasť vzdelávania
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
sídlo neziskovej organizácie
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
436700
Názov položky
--
Kód CPV
48190000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérový balík pre oblasť vzdelávania
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 30 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenia užších súťaží 1/DNS/NO
Oznámenia detailne
[1/DNS/NO] vyhlásenia užších súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia užších súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/DNS/NO
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 2. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MU
ID zákazky
436700
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
30