437100 - ACCORD – Rekonštrukcie posluchární
Detaily
ID zákazky
437100
Názov
ACCORD – Rekonštrukcie posluchární
Referenčné číslo
SP04JP/2022/RUK
ID obstarávateľa
1045
Hlavný kód CPV
45214400-4
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
6 635 327,31
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 3. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 12:09
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Univerzita Komenského v Bratislave
IČO
00397865
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Miroslav Janík - tender pro s.r.o.
Kontaktný email
 sutaztenderpro.sk
Kontaktný telefón
 +421 918660990
Rozširujúce info
Popis zákazky
Rekonštrukčné práce posluchární sa budú realizovať na fakultách PRIF UK a FMFI UK v areáli Univerzity Komenského v Mlynskej doline v Bratislave. Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii jednotlivých posluchární v súlade s projektovou dokumentáciou a zmluvnými podmienkami. Súčasťou predmetu zákazky je realizácia obnovy interiéru jednotlivých posluchární (o.i. výmena podláh, osvetlenia, rozvodov, vyspravenie stien a stropov) ako aj dodávka zabudovaného, na mieru a mieste realizovaného nábytku (vstavané skrine, drevené obklady, katedry, sedenie)). Verejný obstarávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky požaduje kompletnú rekonštrukciu priestorov vrátane ich prvého vybavenia tak, aby odovzdaním bol konkrétny zrekonštruovaný priestor schopný okamžitého užívania.
Informácie o otváraní ponúk
uvedené v súťažných podkladoch
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme ERANET. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme ERANET sa zaregistruje do systému na adrese tenderpro.eranet.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému ERANET za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme ERANET. Registrovaný uchádzač sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme ERANET cez komunikačné rozhranie v zmysle súťažných podkladov. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne overených kópii. 3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 ZVO prvá veta. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že financovanie tejto zákazky nebude schválené riadiacim organom. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 50 000,00 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). 7. Úspešný uchádzač je povinný, najneskôr ku dňu podpisu Zmluvy o Dielo predložiť verejnému obstarávateľovi elektronickú verziu originálu, resp. úradne overenej kópie potvrdenia poisťovne o poistení zhotoviteľa vydané príslušnou poisťovňou na poistenie zodpovednosti za škodu. Zhotoviteľ sa zaväzuje uzatvoriť túto poistnú zmluvu minimálne pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú zhotoviteľom v súvislosti s výkonom stavebných prác v/na diele, resp. jeho časti, vo výške poistnej sumy 2.000.000,- € minimálne v rozsahu poistenia zodpovednosti zhotoviteľa vrátane subdodávateľov zhotoviteľa za škody spôsobené na majetku objednávateľa a tretích osôb. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov, preukazujú títo poistenie spoločne. 8. Úspešný uchádzač je povinný, v rozsahu a spôsobom podľa návrhu zmluvy, najneskôr v deň podpisu zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi na svoje náklady zábezpeku za riadne vykonanie prác vo forme záruky vystavenej bankou alebo poisťovňou s oprávnením podnikať v Slovenskej republike. Vystavená záruka bude abstraktná, nepodmienená, neodvolateľná a inštitúcia ktorá ju vystavila z nej bude plniť na prvú výzvu verejného obstarávateľa. Obsahom bankovej záruky bude záväzok banky alebo poisťovne uspokojiť budúceho Objednávateľa do výšky akejkoľvek splatnej peňažnej pohľadávky voči budúcemu Zhotoviteľovi na uspokojenie nárokov na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, nákladov vzniknutých v dôsledku odstúpenia od zmluvy, iných nárokov vzniknutých počas realizácie diela do uplynutia 10 dní od momentu protokolárneho odovzdania Diela, ktoré nebudú budúcim Zhotoviteľom riadne a včas v prospech budúceho Objednávateľa uspokojené. Banková záruka bude vystavená na sumu vo výške 5 % z celkovej ceny za Dielo bez DPH a bude platiť do uplynutia 10 dní od podpisu protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Stolárske práce
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
a)PRIF UK v BA, Mlynská dolina, Ilkovičova 6, 842 15 Bratislava b)FMFI UK v BA, Mlynská dolina, 842 48 Bratislava c)Katedra botaniky PRIF UK, Révova 39, 81102 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
437100
Názov položky
--
Kód CPV
45421000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Stolárske práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 53 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží SP04JP/2022/RUK
2022 64 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky SP04JP/2022/RUK
Oznámenia detailne
[SP04JP/2022/RUK] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SP04JP/2022/RUK
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 2. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
437100
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
53
[SP04JP/2022/RUK] Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SP04JP/2022/RUK
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 3. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
ID zákazky
437100
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
64